همدلی و هم افزایی رمز موفقیت کانون های فرهنگی هنری   بام ایران

مظاهری گفت: مساجد در کمک های مومنانه و رزمایش ایثار و همدلی نشان دادند که با همدلی و هم افزایی بین هیئت امنا، امام جماعت، کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج چگونه می توان به خوبی با مشکلات مقابله و به مردم خدمت کرد.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد بابیان اینکه نخبگان جامعه و فعالان فرهنگی در راس کانون فرهنگی مساجد فعالیت می کنند، اظهار داشت: مساجد در کمک های مومنانه و رزمایش ایثار و همدلی نشان دادند که با همدلی و هم افزایی بین هیئت امنا، امام جماعت، کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج چگونه می توان به خوبی با مشکلات مقابله کرد و به مردم خدمت کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه پیشرفت و موفقیت هر مجموعه ای به ساختار تشکیلاتی آن مجموعه بر می گردد، افزود: فعالیت و شخصیت مدیر در یک کانون فرهنگی هنری مسجد بسیار اهمیت دارد و می تواند منجر به پیشرفت آن کانون شود.

 

وی با بیان اینکه نخبگان جامعه و فعالان فرهنگی در راس کانون فرهنگی مسجد فعالیت می کنند، اذعان داشت: آن چه که دشمن در پی آن است، ایجاد تفرقه بین امت اسلامی است بنابراین هماهنگی کامل بین فعالان فرهنگی مساجد چهارمحال و بختیاری با محوریت امام جماعت پیش می رود.

 

این مقام فرهنگی استان به اقدامات مفید کانون های مساجد در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و تصریح کرد: مساجد چهارمحال و بختیاری در کمک های مومنانه و رزمایش ایثار و همدلی نشان دادند که با همدلی و هم افزایی بین هیئت امنا، امام جماعت، کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج چگونه می توان به خوبی با مشکلات مقابله و به مردم خدمت کرد.

 

مظاهری ادامه داد: امروز اعضای پرورش یافته مساجد با شناسایی خیرین و نیازمندان واقعی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون و در حد توان خود بخشی از مشکلات نیازمندان را برطرف کرده اند.

 

وی بابیان اینکه کارکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان چهارمحال و بختیاری، قابل توجه و تاثیرگذار بوده است گفت: فعالیت های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ... در مساجد باعث رونق مساجد و جذب بیشتر مردم به این پایگاه مقدس می شود.

 

کد خبر 1104843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha