بازدید رئیس جمهوری از مجموعه جهانی تخت جمشید و کارخانه کاغذسازی زرقان

آیت الله «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهوری در ادامه سفر خود به استان فارس از مجموعه جهانی تخت جمشید و کارخانه کاغذسازی زرقان نیز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی»، امروز (پنج شنبه 22 مهر) در ادامه سفر خود به استان فارس از مجموعه جهانی تخت جمشید و کارخانه کاغذسازی زرقان نیز بازدید کرد.

رئیس جمهوری در بازدید از کارخانه کاغذسازی زرقان با بررسی مشکلات و مسائل این کارخانه، دستوراتی برای رفع مشکل این واحد تولیدی صادر کرد و در خصوص بررسی و رفع موانع و مشکلات به طور کامل قول مساعد داد.

همچنین در بازدید رئیس جمهوری از تخت جمشید، متولیان پیرامون این سایت جهانی اطلاعاتی را به رئیس جمهور دادند و نیروهای خدماتی و بلیت فروشان شرکتی مجموعه تخت جمشید خواستار رسیدگی به وضعیت پرداخت حقوق معوقه خود از سوی رئیس جمهوری شدند.

آیت الله رئیسی در بازدید از مجموعه جهانی تخت جمشید گفت:‌ بناهای تاریخی، میراث ماندگار هنر والای ایرانیان هستند که تخت جمشید از نمونه های این هنر بی نظیر است.


رئیس جمهوری افزود: ماندگار ماندن این هنر ایرانی با گذشت سده ها مایه شگفتی و افتخار است و تخت جمشید پیام عاقبتی که در انتظار ستمگران است را نیز منتقل می کند.

یادآورمی شود، رئیس دولت سیزدهم در این سفر از کارخانه تعطیل شده آزمایش نیز بازدید به عمل آوردند.

کد خبر 1104850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha