دچار ولنگاری فرهنگی شده ایم/ در حوزه فرهنگی باید جهاد اتفاق بیفتد

معاون فرهنگی هنری سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: متاسفانه برخی دچار ولنگاری فرهنگی شده ایم و علیرغم پیشرفت های خوب در برخی حوزه ها، در حوزه هایی همچون حجاب و عفاف که ویترین نظام است، ضعیف عمل کرده ایم.

سرهنگ پاسدار علیرضا منصوری در نشست قرارگاه جهاد فرهنگی آران و بیدگل گفت: انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و جوشش انقلاب با فرهنگ گره خورده است.

 

معاون فرهنگی هنری سپاه صاحب الزمان استان اصفهان افزود: کشور از بدو پیروزی انقلاب در عرصه جنگ سخت مقاومت جانانه ای در برابر ابرقدرت های جهان داشت و پیروز شد و بعد از آن، جنگ فرهنگی اتفاق افتاد که همه مشرف به این جنگ هستیم اما در این زمینه همت و تلاشی شایسته و درخور نداشته ایم.

 

منصوری ادامه داد: متاسفانه برخی دچار ولنگاری فرهنگی شده ایم و علیرغم اینکه نسبت به قبل از انقلاب پیشرفت های خوبی در حوزه فرهنگ داریم اما در بعضی حوزه ها همچون حجاب و عفاف که ویترین نظام است، ضعیف عمل کرده ایم.

 

معاون فرهنگی هنری سپاه صاحب الزمان استان اصفهان افزود: دغدغه امروز مقام معظم رهبری جنگ نرم فرهنگی است و دشمن امروز برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران روی مباحث فرهنگی دست گذاشته است.

 

سرهنگ منصوری یادآور شد: دشمن برای براندازی نظام تنها راه شکست جمهوری اسلامی را در سست شدن خانواده می داند و در این حوزه همت گمارده است و برای مقابله با دشمن باید در حوزه فرهنگی، جهاد اتفاق بیفتد.

 

وی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی مذهبی شهرستان آران و بیدگل گفت: این شهرستان یکی از فعال ترین شهرستان های استان اصفهان در حوزه فعالیت های فرهنگی و مذهبی است وهم افزایی فرهنگی خوبی در بین نهادهای این شهرستان وجود دارد.

 

نشست قرارگاه جهاد فرهنگی با حضور معاون فرهنگی هنری سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، امام جمعه آران و بیدگل ، مسئولان نهادهای فرهنگی و تشکل های دینی در دفتر امام جمعه آران و بیدگل برگزار شد.

کد خبر 1104875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha