تشکیل قرارگاه جهاد فرهنگی در آران و بیدگل/سیاست بسیج مسجد محوری و محله محوری است

معاون فرهنگی هنری سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: سیاست مجموعه بسیج و سپاه در مسجدمحوری و محله محوری است و انتظار داریم قرارگاه جهاد فرهنگی در همه شهرستان ها فعال شود.

سرهنگ علیرضا منصوری در حاشیه نشست قرارگاه جهاد فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مسجد به دلیل ساختن تفکر و اندیشه، همواره موجب هراس دشمن بوده است و با توجه به ظرفیت های خود نقش مهمی در مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمن دارد.

 

معاون فرهنگی هنری سپاه صاحب الزمان استان اصفهان افزود: سیاست مجموعه بسیج و سپاه در مسجدمحوری و محله محوری است و انتظار داریم قرارگاه جهاد فرهنگی در همه شهرستان ها فعال شود.

 

منصوری با اشاره به برگزاری نخستین نشست جهاد فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل گفت:  قرارگاه جهاد فرهنگی در شهرستان ها به ریاست امام جمعه و دبیری فرمانده سپاه شکل می گیرد.

 

معاون فرهنگی هنری سپاه صاحب الزمان استان اصفهان افزود: در این قرارگاه با تشکیل اتاق وضعیت جنگ نرم، موضوعات و آسیب های فرهنگی در محلات رصد و بر اساس آن برنامه ریزی لازم صورت می گیرد.

 

منصوری در ادامه به اصول جهاد فرهنگی در بیان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: اولویت بندی، توجه به خلاها و نیازها، نیازسنجی و برنامه ریزی برای هر کار فرهنگی لازم و ضروری است.

 

نشست قرارگاه جهاد فرهنگی با حضور معاون فرهنگی هنری سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، امام جمعه آران و بیدگل ، مسئولان نهادهای فرهنگی و تشکل های دینی در دفتر امام جمعه آران و بیدگل برگزار شد./

کد خبر 1104878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha