تشکیل نهضت پیشرفت بانوان استان زنجان با طرح«حرف آورد» و «رفیفانه»

تیموری از تشکیل نهضت پیشرفت بانوان در همه شهرستان‌های استان با هدف توسعه نقش بانوان اثرگذار در جامعه خبر داد.

مسئول نهضت پیشرفت بانوان استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: ستاد نهضت پیشرفت بانوان در زنجان و همه شهرستان‌ها تشکیل و فعالیت‌هایی در آن آغاز شده و برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرار دارد. این برنامه یک طرح کشوری است و تلاش دارد بانوان اثرگذار در جامعه نقش واقعی خود را پیدا کنند.

 

زهرا  تیموری با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص مسئله تبیین در فضای مجازی ، امروز با مسئله تحریف از طرف معاندان روبه‌رو هستیم و مردم باید در جریان واقعیات قرار گیرند، طرح «حرف‌آورد» را یکی از برنامه‌های مهم نهضت پیشرفت بانوان برشمرد.

 

وی ادامه داد: در این طرح بانوان مذهبی و اثرگذار در جامعه فعالیت خود را تشریح و آن را در فضای مجازی منتشر می‌کنند. یموری بیان کرد: طرح دیگر این نهضت «رفیقانه» نام دارد که ویژه دختران نوجوان است که در آن دوستی‌های دختران نوجوان را نشان می‌دهد که می‌توانند چه فعالیت‌های سالم و شادابی داشته باشند. همه خانواده‌ها این دغدغه را دارند که فرزندانشان در گروه‌های سنی خود دوستی‌های سالم برقرار کنند.

 

این مسئول افزود : طرح دیگر «ویکی حکایت» است. در این طرح کتاب‌هایی مشخص شده و بین خانم‌ها تقسیم می‌شود. بانوان با خواندن کتاب‌ها از آن محتوای تبلیغی استخراج می‌کنند که مطالب آن مناسب منبر و سخنرانی باشد .

 

وی در پایان از  بانوان صاحب‌سخن به عرصه‌های مختلف گفتمان‌سازی ورود پیدا کننند تا سطح تحلیل بانوان فرهیخته ارتقا یابد.

 

کد خبر 1104888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha