ارتقای جایگاه علمی در حوزه مسائل معنوی مهمترین هدف شرکت در مسابقات قرآنی است

مسیب زاده به اهمیت برگزاری مسابقات قرآنی اشاره کرد و گفت: حضور در مسابقه قرآن، عترت و نماز هدف نیست. یک وسیله و ابزار مناسب برای حرکت به طرف تعالی و ارتقای جایگاه علمی در حوزه مسائل معنوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدرضا مسیب زاده» امروز(۲۲مهر) در حضور تصویری در چهارمین آئین تجلیل از نخبگان قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان مازندران که در اردوگاه دانش آموزی بادله برگزار شد، با درود و سلام بر  ارواح طیبه شهدا و امام راحل و آرزوی طول عمر و صحت و سلامتی  مقام معظم رهبری و با عرض سلام و ادب و احترام به شما فرهیختگان عزیز، فرهنگیان بزرگوار، دانش آموزان گرامی و همه عزیزانی که در جلسه حضور دارند، اظهار کرد: خداوند را شاکر و سپاسگزارم که توفیق نصیبم شد از طریق صدا و تصویر در خدمت شما قرآنیان و برگزیدگان عترت و نماز در استان همیشه سرسبز و همیشه سرافراز مازندران باشیم.

 

 مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به پیشینه دینی، فرهنگی، ورزشی و... استان مازندران اشاره کرد و افزود: مردمان غیور، شجاع، ولایتمدار و شهید پرور مازندران عزیز در عرصه های مختلف خوش درخشیدند و  اخیراً هم در مسابقات بین المللی کشتی  جهانی کولاک کردند و قلب ملت و امام عزیزمان را شاد کردند. قدردان این همت مردما ناین خطه از شمال کشور هستیم.

 

 

وی به اهمیت برگزاری مسابقات قرآنی اشاره وبیان کرد: حضور در مسابقه قرآن، عترت و نماز هدف نیست. یک وسیله و ابزار مناسب برای حرکت به طرف تعالی و ارتقای جایگاه علمی در حوزه مسائل معنوی است. ما به بهانه شرکت در یک مسابقه، یک کتاب ارزشمندی را بخوانیم، یک تلاش مضاعفی را انجام بدهیم. و در پی این رقابت و انگیزه ایجاد شده ارتقاء علمی پیدا کنیم.

 

 

مسیب زاده ادامه داد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند تجلیل از قرآنیان تجلیل از قرآن است.

 

 

وی اضافه کرد: ما هر چه در این عرصه از خدمتگذاران به شرکت کنندگان به کسانی که در این عرصه ها حضور پیدا می کنند تجلیل به عمل بیاوریم در واقع تجلیلی از خالق یکتا، قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) است.

 

مسیب زاده به نقش اولیای مدرسه و خانه برای تربیت دینی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: فراموش نکنیم اولیای مدرسه، مربیان عزیز، مدیران گرامی، اولیای خود شما، یعنی پدران و مادران، چقدر تلاش کردند تا شما رشد کرده و در این عرصه قرار بگیرید. در کنار خدمت‌گزاران در حوزه آموزش و پرورش این سه رکن اساسی را که تلاش کردند در مسیر قرآن قرار بگیرید را از دعای خیرتان بی بهره نگذارید و ان شاء الله در این مسیر زکات علمتان را که نشر آن است را به نحو شایسته‌ای انجام دهید.

 

کد خبر 1104928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha