تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در اندیمشک جهت امدادرسانی به مردم زلزله‌زده اندیکا

جهانگیری با بیان اينکه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) توسط ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک تشکیل شده و هدف آن، جمع‌آوری اقلام و ارسال آنها به مناطق زلزله‌زده اندیکا است گفت: مردم شهرستان اندیمشک در کنار مردم اندیکا خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (پنجشنبه ۲۲ مهر) در نشست قرارگاه امام‌ حسن مجتبی (ع)، ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله‌زده روستاهای شهرستان اندیکا اظهار کرد: مردم شهرستان اندیمشک در کنار مردم اندیکا خواهند بود و در این راه، مردم و مسئولان از هیچ تلاشی در راستای امدادرسانی کوتاهی نخواهند کرد.

 

فرماندار اندیمشک افزود: پس از وقوع زمین‌لرزه در شهر اندیکا، چند تیم عملیاتی از هلال احمر شهرستان اندیمشک با تجهیزات به منطقه اعزام شدند و پس از بررسی و اعلام نیاز، ارسال ۱۵۰ تخته چادر نیز توسط جمعیت هلال احمر با همکاری راهداری اندیمشک به مناطق اندیکا صورت گرفت.

 

وی اذعان کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) توسط ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک تشکیل شده و هدف آن، جمع‌آوری اقلام و ارسال آنها به منطقه است.

 

جهانگیری با بیان اينکه تعداد زیادی از منازل در این زمین‌لرزه تخریب شده‌اند و تعدادی از خانوارها سرپناهی ندارند تصریح کرد: تهیه منبع ذخیره آب، بسته‌ غذایی خشکبار، چادر و پتو، وسایل گرمایشی و آرد، از ضروریات زلزله‌زدگان منطقه است.

 

وی با اشاره به اینکه مردم اندیمشک همواره و در حوادث گوناگون همچون سیل سال ۱۳۹۸ در کنار هموطنان خود بوده‌اند عنوان کرد: مردم و مسئولان شهرستان اندیمشک تا رفع مشکلات در منطقه به مردم اندیکا کمک خواهند کرد.

 

گفتنی است، زمین لرزه‌ای به بزرگی پنج ریشتر، (شنبه ۱۷ مهر) در قلعه خواجه اندیکا رخ داد که باعث خسارت به چندین روستا شد.

 

کد خبر 1104944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha