وقفه های خدمت رسانی به مردم باید جبران می شود

حسینی با اشاره به اینکه وقفه های خدمت رسانی به مردم باید جبران شود، گفت: در دولت سیزدهم دیواری میان مردم و مسئولان نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «سید محمد حسینی» امروز (پنجشنبه ۲۲ مهر) در جلسه شورای اداری شهرستان نیریز با اشاره به اینکه تمام ارکان دولت شبانه روز پای کار هستند تا شرایط بهتری بر کشور حاکم شود، گفت: در سال های اخیر وقفه های خدمت رسانی به کشور صورت گرفت و باید تلاش کرد تا در میان مردم باشیم و مشکلات را از نزدیک ببینیم.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به اینکه وقفه های خدمت رسانی به مردم باید جبران شود، افزود: در دولت سیزدهم دیواری میان مردم و مسئولان نیست.

 

وی با اشاره به اینکه نگاه ما باید به کل کشور باشد، عنوان کرد: رئیس جمهوری هر هفته با حضور در میان مردم حتی روستاهای دور افتاده از نزدیک با مردم به گفتگو می نشیند.

 

حسینی با اشاره به اینکه وقتی با عزت و توانمندی حرکت کنیم دنیا ناچار است در مقابل ما تمکین کند، تصریح کرد: اگر از موضع ضعف و استیصال و ناتوانی برخورد کنیم آنها نیز دائم به دنبال امتیاز هستند.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم و در ظرف یک ماه ۵۰ میلیون دز واکسن وارد و تزریق شد، خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد که اگر حرکت و تلاش کنیم راه ها باز می شود.

کد خبر 1104972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha