دیدار مسئولان دستگاه قضای کردستان با ۹۷۲ خانواده بی‌بضاعت زندانیان استان

رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های کردستان از دیدار مسئولان دستگاه قضای کردستان با ۹۷۲ خانواده بی‌بضاعت زندانیان استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، بهران سعیدی رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های کردستان در دیدار با دوخانواده بی‌بضاعت زندانیان استان با تبریک ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: حمایت و دلجویی از خانواده زندانیان از اولویت‌های سازمان زندان‌هاست.

 

 

وی افزود: امسال تاکنون با حضور مددکاران انجمن حمایت از زندانیان و مسئولان دستگاه قضا در استان از 972 خانواده بی‌بضاعت زندانیان استان کردستان بازدید، دلجویی و حمایت شده است.

 

 

رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های کردستان یادآور شد: اهدای بسته‌های معیشتی و کارت هدیه به خانواده زندانیان استان انجام شده و این اقدام نیک استمرار خواهد داشت.

 

 

سعیدی اعلام کرد: ماه ربیع‌الاول و ارزش معنوی این ماه بین مردم کردستان فرصتی مغتنم برای سرکشی و دلجویی از خانواده زندانیان به شمار می‌رود.

 

 

وی با اشاره به اینکه در بازدید از 972  خانواده بی‌بضاعت زندانیان استان، علاوه بر مددکاران انجمن حمایت از زندان‌ها؛ مدیران، روسای دادگستری، دادستان‌های سطح استان، مسئولین و خیرین حضور داشته‌اند، تصریح کرد: حضور ارزشمند این مسئولان، نویدبخش اقدامی موثر برای کاهش و تقیل مجازات زندانیان و بررسی مجدد پرونده‌های قضایی آنان بوده است.

کد خبر 1104977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha