ماهیت انقلاب اسلامی ایران توجه ویژه به مستضعفان است

آوایی ماهیت انقلاب اسلامی ایران را توجه ویژه به مستضعفان دانست و گفت: مدیران باید به همان عهد و پیمان سال های اوایل انقلاب برگردند و به دور از تشریفات و ایجاد گاردهای خود ساخته، در کنار مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سید احمد آوایی» در دومین مرحله از اجرای طرح آوای همدلی که به همت خیرین شهرستان دزفول، با توزیع ۶ هزار بسته نوشت افزار دانش آموزی و همچنین اقلام پزشکی و معیشتی برگزار شد اظهار کرد: بدون شک روحیه خیرخواهانه و مردم داری خیرین شهرستان دزفول را در کمتر جایی می‌توان دید و در طول این سال ها همواره شاهد بودیم هر گاه دولت در اجرای طرح و برنامه ای ناتوان بوده، این خیرین بودند که داوطلبانه و بدون چشم داشت در مسیر کمک به مردم و حل مشکلات قدم برداشتند که این اقدامات شایسته صمیمانه ترین تقدیر هاست.

 

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی ماهیت انقلاب اسلامی ایران را توجه ویژه به مستضعفان دانست و افزود: مدیران باید به همان عهد و پیمان سال های اوایل انقلاب برگردند و به دور از تشریفات و ایجاد گاردهای خود ساخته، در کنار مردم باشند و‌ تلاش کنند تا کشور به نقطه ای از رفاه برسد که هیچکس حتی در دور افتاده ترین نقاط نیز نیازمند کمک های خیرخواهانه نباشد و همه بتوانند عهده دار زندگی خودشان باشند.

 

«مسعود رحیمی» نیز با اشاره به اهدای یک هزار بسته کیف و لوازم التحریر عنوان کرد: حدود سه هزار دانش آموز و ۱۵۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان است که از این بسته‌ها استفاده خواهند کرد.

 

رئیس کمیته امداد دزفول با بیان اینکه ارزش هر بسته تهیه شده ۲ میلیارد ریال برآورد شده است ابراز کرد: محتویات بسته‌های لوازم التحریر با توجه به مقطع تحصیلی دانش آموزان چیدمان و به آنها هدیه خواهد شد.

 

شایان ذکر است، در مرحله اول اجرای طرح همدلی از سوی دفتر نماینده دزفول ۲۰ سری جهیزیه به زوج های جوان اهدا و بیش از یک هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید و در آستانه بازگشایی مجدد مدارس ۶ هزار بسته نوشت افزار به ارزش یم میلیارد تومان جهت توزیع بین دانش آموزان نیازمند تهیه و طی مراسمی این بسته های تحصیلی، معیشتی و پزشکی آغاز شد.

 

علاوه بر آن بسته های پزشکی و درمانی نیز به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان تهیه و بین مراکز درمانی شهرستان دزفول و شهرهای اطراف توزیع شد.

 

کد خبر 1104982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha