نفرات برتر جشنواره مالک اشتر دزفول معرفی شد

مراسم اختتامیه و نفرات برتر جشنواره مالک اشتر (برترین و موفق ترین رده های بسیج و سپاه) در شهرستان دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «محمدرضا لیلی زاده» در مراسم اختتامیه جشنواره مالک اشتر اظهار کرد: با توجه به اینکه هر ساله از عملکرد تمامی رده‌های بسیج و سپاه ارزیابی صورت مى گیرد، در جشنواره مالک اشتر كليه سطوح نيروهاى مسلح ارزيابى یکساله مى‌شوند كه در اين راستا چهارمين جشنواره مالک اشتر و سومين جشنواره اسوه بسيج در سطح شهرستان دزفول برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج دزفول هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر را شناسایی و معرفی واحدهای برتر و ترغیب جهت ایجاد خلاقیت پیش برنده در رده‌های مختلف بسیج وسپاه عنوان کرد و افزود: این جشنواره به منظور تجلیل از زحمات و تلاش‌های یکساله بسیجیان و الگوسازی از این عزیزان برگزار شده که در راستای انجام ماموریت‌های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج همت مضاعف و تلاش بی وقفه انجام داده‌اند.

 

وی با اشاره به شعار محوری جشنواره مالک اشتر امسال اضافه کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، امسال شعار جشنواره مالک اشتر به نام «سپاه قوى» نام گذاری شد.

 

لیلی زاده تصریح کرد: جهت ارزيابى نفرات برگزیده، چهار كارگروه تخصصى در سطح سپاه دزفول بانام های كارگروه بازرسى، كارگروه بسيج مساجد محلات، كارگروه تعليم تربيت و كارگروه بسيج جامعه زنان تشكيل شد.

 

وی عنوان کرد: در كنار چهاركارگروه اصلى، ۱۸ كارگروه فرعى كه متشكل از متخصصين در هر معاونت ناحیه دزفول بودند تشكيل و اهم كار اين ۱۸ كارگروه ارزيابى شعب و قسمت‌هاى كانون‌های اقشاری و حوزه‌های مقاومت بسیج بود در نهایت کلیه نتایج کارگروه ها، در کمیسیون های تخصصی جشنواره بررسی و در آخر نتایج جشنواره استخراج شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت دزفول ابراز کرد: در نتيجه بررسى‌های انجام شده کمیسیون های تخصصی، ۳۹ رده از ناحيه مقاومت بسيج شهرستان دزفول به عنوان موفق‌ترين رده در سطح شهرستان انتخاب شدند.

 

وی اذعان کرد: یک معاونت برتر در سطح سپاه دزفول، ۱۸ شعبه در سطح كانون‌ها وحوزه‌هاى اقشارى، سه واحد پيشگام دانش آموزى (۲ واحد خواهران و يک واحد برادران)، چهار حلقه صالحین (۲ حلقه متربيان خواهر و برادر و ۲ حلقه سرگروه‌های صالحین خواهر و برادر) در سطح حلقات صالحین پايگاه‌هاى مقاومت بسيج و همچنين ۲ پايگاه مقاومت برتر برادر و يک پايگاه مقاومت برترخواهر انتخاب شد.

 

لیلی زاده با اشاره به اینکه در سطح حوزه‌هاى مقاومت بسيج، ۲ حوزه برتر برادر و یک حوزه برترخواهر انتخاب شد، به تلاش و زحمات عشایر غیور دزفول در عرصه های مختلف بسیج اشاره کرد و ادامه داد: این تلاش ها موجب برتر شدن و انتخاب یک پایگاه بسیج عشایری نیز در سطح شهرستان شد.

 

وی به حضور پررنگ گروه‌هاى جهادى و اقشار بسيج در مقابله با ويروس كرونا در سطح شهرستان اشاره كرد و گفت: یک گروه جهادى و ۲ کانون بسيج اقشاری اين شهرستان نیز در این خصوص برگزيده شدند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت دزفول در پایان به جشنواره اسوه اشاره كرد و یاد آور شد: در جشنواره اسوه، برترين پايگاه‌های بسيج نمونه در سطح شهرستان به عنوان پايگاه‌هاى اسوه انتخاب شدند كه از این تعداد ۲ پايگاه برتر اسوه برادر و يک پايگاه برتر اسوه خواهر در سطح شهرستان بودند.

 

کد خبر 1105022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha