غبارروبی مزار شهدای روستای زینوند بهشهر در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)

همزمان با شهادت امام حسن عسکری(ع) با حضور حجت الاسلام فلاح امام جمعه دهستان میانکاله بهشهر و اعضای ستاد نماز جمعه این دهستان مزار شهدای روستای زینوند بهشهر غبارروبی شد.

حجت الاسلام « شعبان فلاح» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: تلاش برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در مناسبت های مختلف از وظایفی است که برعهده داریم و نباید به فراموشی سپرده شود.

 

امام جمعه دهستان میانکاله بهشهر به مرکزیت زاغمرز  با بیان اینکه امروز ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است؛ افزود: غبارروبی مزرار شهدا در واقع تجدید میثاق دوباره با شهدا و آرمان های آنان است تا نشان دهیم بر سر عهد و پیمان خود با شهدا هستیم و ایستاده ایم.

 

وی خاطر نشان کرد: نماز جمعه، نمازی عبادی، سیاسی و دشمن شکن است و ائمه جمعه در این صفوف منسجم، دستاوردهای دینی، فرهنگی و اجتماعی را بیان می کنند و توجه به مسائل فرهنگی از اولیوت های مهم ما در کنار بقیه امور است و غبارروبی مزرار شهدا هم یکی از برنامه های مهم ما برای پاسداشت و ترویج فرهنگ شهید و شهادت است.

 

حجت الاسلام فلاح گفت: همزمان با شهادت  امام حسن عسکری(ع) با حضور اعضای ستاد نماز جمعه این دهستان مزار شهدای روستای زینوند بهشهر غبارروبی شد.

 

امام جمعه دهستان میانکاله بهشهر افزود: اقتدار و عزت ما به برکت ولایتمداری  و خون شهداست و همه ما باید در سایه رهبری و ولایت و خون شهدا از این انقلاب حفاظت کرده و ان را به دست امام عصر(عج) برسانیم.

 

وی یادآور شد: با توجه به توطئه های مختلف فرهنگی دشمنان علیه جوانان و نوجوانان همه ما در قبال نسل جدید مسئول هستیم و باید مسئولانه وارد عمل شویم و در تبیین ارزش ها و آرمان های انقلاب بیش از همیشه در صحنه باشیم.

کد خبر 1105084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha