لزوم انسان‌سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج)

حجت‌الاسلام موسوی بر لزوم انسان‌سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) تاکید کرد و گفت: با این اقدام می‌توانیم شاهد تربیتی مختلف و متفاوت در جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۲۳ مهر) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، در خصوص روز قیامت اظهار کرد: در روز قیامت، حقیقت انسان‌ها آشکار می‌شود و تجسم اعمال آنها صورت می‌گیرد.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: همانطور که در قرآن کریم آمده، پهنا و گستره بهشت به اندازه زمین و آسمان است و با تقواپیشگی می‌توانیم به بهشت دست پیدا کنیم.

 

وی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) اذعان کرد: امام حسن عسکری (ع) بسیار مظلوم بود و همچنین عمر کوتاهی داشت و به شهادت رسید.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: مشکل ما در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی، تربیتی و امورات اجتماعی این است که سر خود را پایین انداخته‌ایم، نگاهی به دوردست نداریم و آینده‌نگر نیستیم.

 

وی عنوان کرد: ما باید ضمن معرفی و آماده‌سازی سرباز برای ولی خدا، از میهمان این جهان نیز میزبانی کنیم تا پدران و مادران هم فرزندانی تربیت کنند که یار امام زمان (عج) باشند.

 

امام جمعه اندیمشک بیان کرد: دانشگاه‌ها و مدارس ما باید به شکلی انسان تربیت کنند که نگاه رو به جلو و به میزبانی این امت برای میهمان نظام باشد.

 

وی ادامه داد: ضرورت دارد برای جریان ظهور حضرت مهدی (عج) انسان آماده کنیم تا شاهد تربیتی مختلف و متفاوت در جامعه باشیم.

 

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه به بیان مطالبی پیرامون توبه، بهشت و همچنین ارائه برخی از بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب در رابطه مراکز علمی و فرهنگی پرداخت.

 

کد خبر 1105107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha