نخستین سالگرد خادم الشهدا مرحوم «حاج احمد یلالی» در آبادان برگزار شد

به همت نیروهای انقلابی و جهادی، با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، مردم شهیدپرور آبادان نخستین سالگرد خادم الشهدا مرحوم «حاج احمد یلالی» در آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، طی آئینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، مردم شهیدپرور، ولایتمدار، خانواده های معزز و معظم شهدا و جمعی از ایثارگران آبادان نخستین سالگرد ارتحال ملکوتی خادم الشهدا مرحوم «حاج احمد یلالی» مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت آبادان و همچنین از چهره های مردمی و خدمت گذار که سال گذشته به علت ابتلا به بیماری کرونا درگذشت در گلزار شهدای آبادان به همت گروه های جهادی و انقلابی برگزار شد.

 

در این آئین «حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌ فرد»، تشکیل دولت انقلابی را خواسته و حاصل همت مردم دانست و اظهار کرد: در راستای حل مشکلات هشت سال گذشته حداقل باید به این دولت خدمتگذار یک سال مهلت داد تا تورم و ‌گرانی را مهار کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با بیان اینکه کشور در این چند سال گذشته تمرین سخت تحریم را پشت سر گذاشت اما هیچ گاه در برابر خواسته‌ های دشمنان سرخم نکرد افزود: دشمن در ۴۱ سال گذشته با ترور شخصیت‌های برجسته انقلاب، تحریم و جنگ نرم و سخت سعی در شکست انقلاب داشت اما به هیچ عنوان این تصور و خواسته‌ برای آنان محقق نشد.

 

وی انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواند و تصریح کرد: دولت می بایست کارخانجات را فعال کند و مردم نیز برای حمایت از تولید داخل و حمایت از جوانان و کارگران کشور فقط از تولیدات داخلی استفاده کنند.

 

حجت الاسلام موسوی‌ فرد بر لزوم استفاده دولت از استانداران، مدیران و جوانان پاکدست و انقلابی در راستای حل مشکلات مردم تاکید کرد و ادامه داد: در استان خوزستان نیز در کنار استاندار انقلابی باید مدیران پاکدست و انقلابی را به کار گرفت.

 

وی تاکید کرد: خوزستان جوانان متخصص بی شماری دارد که توان حل مشکلات را دارند.

 

کد خبر 1105126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha