جوامع مختلف به کمک مردم مظلوم افغانستان بشتابند

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: جوامع مختلف به کمک مردم مظلوم افغانستان بشتابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار‌ کرد: ارتباط اولیا و مربیان را باید با هم بیشتر کنیم زیرا تضاد بین خانواده و مدارس باعث سرگردانی دانش آموزان می شود و دشمنان از این سرگردانی محصلین سو‌ءاستفاده و نوجوانان را اغفال می کنند.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: تلاش شبانه روزی پرسنل ناجا در سرما و گرما باعث ایجاد امنیت در منطقه شده و با تلاش و اقداماتشان امنیت بالایی را شاهد هستیم و امیدواریم بیش از گذشته با مردم مهربان، انقلابی و ولایتمدارمان با رافت بیشتری برخورد شود.

امام جمعه پردیس با اشاره به کشتار خونین افغانستان، تشریح کرد: از جوامع مختلف و مسوولان این کشور درخواست داریم امنیت مردم رنج دیده خود را تامین کنند و تمام جوامع باید این حرکت را محکوم کنند.

وی ابراز کرد: انتخابات عراق با مشارکت ۴۰ درصدی مردم برگزار شد و علی رغم اینکه آمریکایی‌ها تلاش کردند انتخابات تاخیر برگزار شود و یا جبهه اسلامی رای نیاورد اما با این انتخاب مردم اتفاقات خوبی با امنیتی که حشد الشعبی ایجاد کرد رخ دهد.

حسینی ادامه داد: هر دولتی در عراق بر سرکار بیاید باید تلاش خود را برای بهبود اوضاع مردم و اخراج آمریکا از این کشور که مصوبه مجلس این کشور است را به کار بگیرد.

امام جمعه پردیس با اشاره به انتخاب استاندار تهران، عنوان کرد: استاندار جدید تهران، جوانی انقلابی، شجاع و جهادی هستند و این انتخاب خوب را تبریک می گوئیم و امیدواریم اقدامات جهادی خود را شروع و پردیس را جز اولویت اقدامات انقلابی و جهادی خود قرار بدهد.

وی ادامه داد: مشکلات پردیس نیاز به کار جهاد و عمل های انقلابی دارد و امیدواریم به زودی این تحولات را در این شهرستان پرجمعیت شاهد باشیم.

حسینی با اشاره به زلزله اندیکا، ابراز کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و تخریب صددرصدی منازل روستاییان و نداشتن سرپناه ایثار و همنوع دوستی خود را به نمایش بگذاریم و با ارسال کمک هایمان ساکنان این مناطق را یاری کنیم.

کد خبر 1105131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha