کادر درمان همانند دوران دفاع مقدس بی‌وقفه در خدمت مردم هستند

سردار نقدی با بیان ویژگی‌های مشترک فعالیت کادر درمان در دوران دفاع مقدس و زمان فعلی شیوع کرونا گفت: امروز کادر درمان همانند زمان جنگ با همان انگیزه‌های جهادی در میدان مبارزه حاضر هستند.

سردار «محمدرضا نقدی» در حاشیه آئین کلنگ‌زنی احداث مرکز تخصصی زنان و ناباروری بیمارستان ولایت سپاه کربلا،به خبرنگار خبرگزاری شبستان درساری اظهار کرد: امروز شاهد انجام سه اقدام مهم خیر و الگویی برای افراد جامعه هستیم چرا که قاعده درست پیشبرد جامعه مبتنی بر انفاق است، امیدواریم این بنا با سرعت بیشتری احداث شود.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اینکه محیطی مختص بانوان با احساس آرامش و بدون هیچ مشکل ایجاد شود حرکتی الهام‌بخش است.

 

وی به مشکل پیری جمعیت درکشور اشاره کرد و گفت: امید است با ایجاد این بیمارستان های تخصصی شاهد افزایش جمعیت و باروری باشیم، امید آنکه همه استان‌ها در این حوزه ورود پیدا کنند تا مشکل بزرگی که جامعه با آن مواجه است، حل شود.


سردار نقدی با اشاره به اقدامات سپاه در حوزه درمانی و کرونا، اعلام کرد: تمام مراکز درمانی سپاه اعم از درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در مناطق محروم از اولین روز شیوع کرونا از بیماران کرونایی استقبال کرده
و طی این مدت بار سنگینی را تحمل کردند، تا جایی که رکورد پذیرش بیمار توسط بیمارستان بقیه‌الله الاعظم در تهران شکسته شد.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه بیان کرد: در طی مدت مراکزی که درمانی نبودند تبدیل به مرکز درمانی شده و تعداد تخت‌های بیمارستانی افزایش ۴ برابری داشت،کم بودن تلفات در بیمارستان ولایت در ساری در تعداد بستری خودش نوعی رکوردشکنی بود.

 

سردار نقدی، تلاش‌های کادر درمان را تداعی‌گر سال‌های جبهه دانست و تاکید کرد: فداکاری که کادر درمانی ما زیر آتش خمپاره داشتند، در روزهای کرونایی نیز این اتفاق تکرار شد در حالی‌ که در کشورهای دیگر شاهد ریزش‌های کادر درمانی و دور شدن از میدان بودیم.

کد خبر 1105156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha