مازندران به واسطه برخورداری از موهبت های الهی نباید جوان جویای کار داشته باشد

سردار نقدی گفت: مازندران با داشتن ظرفیت های فراوان و برخورداری از موهبت های الهی نباید حتی یک بیکار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار«محمدرضا نقدی» امروز(۲۳مهر) در بازدید از دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه کربلا و پروژه‌های تداوم آموزشی و مهارت‌افزایی در حوزه‌های خودکفایی،  اشتغالزایی و کارآفرینی در سمسکنده شهرستان ساری بیان کرد: در استان مازندران با این ظرفیت‌های بی پایانی که وجود دارد وقتی می‌بینیم بیکاری وجود دارد متعجب می‌شویم چرا که این استان حتی نباید یک بیکار داشته باشد.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به طور نمونه در حوزه پرورش انواع دام، پرورش زنبورعسل، پرورش پرندگان زینتی گوشتی و ... با استفاده از طبیعت بکر اینجا با نهرها، نیزارها و برکه‌های آب فراوانی که در گوشه کنار روستاها وجود دارد میتوان استفاده بهینه کرد.

 

سردار نقدی ادامه داد: اینجا در مازندران می‌تواند میلیون‌ها قطعه اردک و غاز پرورش داد، حالا که چنین مرکز آموزشی کاربردی برای جوانان آماده شده فرصت خوبی برای اشتغال فراهم شده ولی گویا برخی از شکست بعد از ورود بیم دارند.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین عنوان کرد: جوانان باید بدانند برخی‌ها با بلندپروازی شکست می‌خورند، وگرنه ورود به عرصه اشتغال ترسی ندارد اگر با شیب ملایم، تعداد کمتر، تجربه بازیابی و فروش، با اطلاعات کامل از نحوه نگهداری وارد شوند میدان را ترک نخواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه امروز یک انبار ضایعات تبدیل  به یک محیط تولیدی و پرورشی شده، بیان کرد: این موضوع جای شکر دارد و فرصت خوبی برای ایجاد اشتغال محیا است امیدواریم شاهد کاهش بیکاری با ورود به این عرصه در استان باشیم.

کد خبر 1105182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha