واکنش رییس شورای اسلامی شهر کرج نسبت به استفاده از حقوق بیت المال

رییس شورای اسلامی شهر کرج در واکنش به خطبه نماز جمعه نماینده ولی فقیه در البرز مبتنی بر ضرورت حفظ حقوق بیت المال که نباید تیول عده ای شود آورده است: رسما برای این موضوع از مردم و خانواده شهداء عذرخواهی می کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله حسینی همدانی» در خطبه های نماز جمعه عبادی سیاسی ۲۴ مهر آورده است: در کتاب اصول کافی امام باقر علیه‌السلام از رسول خدا نقل کرد که ایشان فرمودند: پنج کس‌اند که من و هر پیامبر مستجاب‌الدعوه ای، آنان را لعنت کرده است: … (پنجمی این است که) و کسی که اموال عمومی را، به خود منحصر سازد و تصرف در آن را به نفع خود حلال شمارد.

نماینده ولی فقیه در البرز در ادامه بابیان اینکه دوستان مواظب باشند در هر مسندی از کوچک تا بزرگ، افرادی که بیت‌المال در اختیارشان است آن را تیول خودشان ندانند، گفت: امیرالمؤمنین جمعه به جمعه بیت‌المال را جارو می‌زد دو رکعت نماز می‌خواند و بعد از نماز انبیا، ملائکه و شهدا را شاهد می‌گرفت که علی ذره‌ای از بیت‌المال را پیش خودش نگه نداشت و امام رضا علیه‌السلام از ویژه سازان بیت‌المال مسلمین برائت جست.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز افزود: واقعاً اگر خلافی در شهر صورت گیرد باید منتظر حرف من باشید؟ کسی جربزه‌دار و حرف زن برای دفاع از بیت‌المال وجود ندارد؟ حتماً باید منتظر شوند تا جمعه‌ای شود و من اینجا صحبتی کنم! بقیه هم باید حرف بزنند. بقیه هم باید راه بیفتند. اگر خلافی را می‌بینید، نگویید شما هم شریک هستید. به بنده هم اگر لازم شد باید تذکر دهید اگر تخلفی می‌کنم. کسی مصون از این قصه نیست. مواظب این جریانات باشید. بیت‌المال و هر چیزی که مربوط به عموم جامعه است مواظب باشید که تیول عده‌ای نشود.

در این خصوص رییس شورای اسلامی شهر کرج با ارسال پیامی ضمن عذرخواهی آورده است: 

 

 

 

کد خبر 1105205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha