مسئول جدید سازمان بسیج طلاب سپاه عاشورا معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج اساتید،طلاب و روحانیون سپاه عاشورا با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج اساتید،طلاب و روحانیون سپاه عاشورای آذربایجان شرقی اظهار داشت: نقش حوزه های علمیه در مقابله با شبهات و تهاجم فرهنگی غرب بسیار مهم و حساس است.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که حوزه و روحانیت در خط مقدم مقابله با توطئه تفرقه افکی دشمن قرار دارد، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه نقش بسیار مهمی در تقویت و توسعه وحدت مسلمانان به ویژه اتحاد میام اقوام و مذاهب داخل کشور بر عهده دارند.

وی با بیان ای‌که بسیج طلاب نقش محوری در بصیرت بخشی به آحاد جامعه دارد، افزود: فرهنگ بسیج باید در جایگاه اصلی خود قرار بگیرد و همواره باید به یاد داشته باشیم بسیج هیچ نیازی به کمک دیگران ندارد بلکه ما نیاز به کمک بسیج وحمایت بسیج داریم.

آل هاشم ادامه داد: همواره در شرایط سخت، چه جنگ و چه بعد از جنگ قدرت بسیج دیده شده است و سپاه و ارتش به تنهایی توانایی موفقیت جنگ هشت ساله دفاع مقدس را بدست آورد بلکه حمایت بسیج بود که این موفقیت ها را به ارمغان آورده است.

وی با تأکید بر توجه به راهکار های فرهنگی و مذهبی برای تقویت وحدت میان امت اسلامی گفت: گسترش عقلانیت در اظهار نظرها و راهکاری سیاسی مثبت می تواند اثرگذاری های خوبی را داشته باشد تا وحدت بین مسلمانان ایجاد شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضم تقدیر از حجت الاسلام تقوی آزاد؛ حجت الاسلام جعفری منور به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه عاشورا آذربایجان شرقی معرفی شد.

کد خبر 1105226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha