برنامه‌های جشن امامت امام زمان (عج) در اندیمشک

سراج‌الدین از برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوع توسط شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق شهرستان اندیمشک به مناسبت فرارسیدن سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) خبر داد.

«مهراب سراج‌الدین» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، به تشریح برنامه‌های شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق اندیمشک به مناسبت فرارسیدن سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) پرداخت و اظهار کرد: نوجوانان و جوانان و خانواده اعضای مجموعه مردمی نغمه‌های عشق روز گذشته (جمعه ۲۳ مهر) با حضور در مصلی نماز جمعه، در آئین وحدت‌بخش نماز سیاسی عبادی جمعه شرکت کردند.

 

مدیر شبکه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق اندیمشک با بیان اينکه آزمون کتاب‌های معارف مهدوی با حضور ۸۰ نفر از شرکت‌کنندگان این دوره آموزشی که در فروردین‌ماه سال جاری کلید خورده بود، برگزار شد افزود: توزیع ماسک رایگان توسط گروه عملیاتی پسران بهشت و همچنین اجرای سرود خیابانی به همت گروه سرود پسران بهشت در سطح محلات و خیابان‌های شهر از دیگر برنامه‌های این مجموعه مردمی است.

 

وی با اشاره به اینکه برپايی ايستگاه صلواتی و خطاطی صلواتی بر روی شيشه وسايل نقلیه را در خیابان انقلاب جنب کانون شهید مطهری خواهیم داشت اذعان کرد: پویش همگانی صلوات به منظور تعجیل در فرج و سلامتی امام زمان (عج) یکی دیگر از کارهای خوب است که محبان و منتظران حضرت عشق می‌توانند با ورود به سایت موسسه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق، تعداد صلوات‌های خود را ثبت و در این پویش مردمی و معنوی شرکت کنند.

 

سراج‌الدین با بیان اینکه جلوه‌های مهر و محبت امام زمان (عج) با نیکوکاری و سنت حسنه مواسات توسط مهدی یاوران و اعضای مجموعه نغمه‌های عشق با توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار صورت خواهد گرفت تصریح کرد: مراسم جشن و شادی نیز شنبه (۲۴ مهر) ساعت ۱۶ در تالار فرهنگ برگزار می‌شود.

 

وی یاد آور شد: این برنامه‌ها با مشارکت بسیج دانشجویی، بسیج مداحان، موسسه قرآنی نغمه‌های آسمانی، کانون خادمیاران رضوی، مرکز نیکوکاری نغمه‌های عشق، هیأت مهدی موعود (عج)، موسسه قرآن و عترت رایه‌الهدی و موسسه فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق همزمان با ایام امامت حضرت ولی‌عصر (عج) در شهرستان اندیمشک در حال برگزاری هستند.

 

کد خبر 1105244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha