نظر نهایی در رابطه با حضوری شدن مدارس را ستاد ملی کرونا می دهد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: نظر نهایی در رابطه با بازگشایی مدارس به صورت حضوری را ستاد ملی کرونا می دهد و در این رابطه باید احتیاط رعایت شود.

محمد مهدی زاهدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد امکان حضوری شدن دانشگاه ها و مدارس گفت: حضوری شدن دانشگاه ها در مقطع تحصیلات تکمیلی مشکلی را ایجاد نمی کند چرا که دانشجویان در این دوره تعداد کم و محدودی هستند اما در دوره کارشناسی و کاردانی که تعداد دانشجویان بیشتر هستند باید در شرایطی دانشگاه ها و کلاس های درس حضوری شود که دانشجویان دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند و با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد معدود کلاس ها تشکیل شود.

 

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بحث بازگشایی مدارس به صورت حضوری باید با احتیاط پیش برویم و نظر قطعی در این رابطه با ستاد ملی کرونا باید بدهد این ستاد نیز باید با استفاده از مباحث علمی در حوزه تامین سلامت و نظر کارشناسان در این چهارچوب تصمیم بگیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: بحث سلامت دانش آموزان و کادر آموزشی همچنین اولیا برای ما اولویت است و باید این مسئله را در نظر بگیریم و بعد در رابطه با حضوری شدن مدارس و دانشگاه ها تصمیم گیری کنیم.

کد خبر 1105298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha