بزرگداشت هفته کودک با اجرای جشن قرآنی در آران و بیدگل

مدیر کانون پرورش فکری کودکان شهرستان آران و بیدگل از برگزاری مراسم ویژه هفته ملی کودک همراه با اجرای جشن قرآنی سما در این شهرستان خبر داد.

​«نرگس شمس» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مراسم ویژه هفته ملی کودک همراه با جشن قرآنی سما با حضور فرماندار آران و بیدگل، اعضای شورای اسلامی شهر، دانش آموزان و اولیا و مربیان در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آران و بیدگل برگزار شد.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان آران و بیدگل افزود: تماشای فیلم ، جشن قرآنی ، اجرای مسابقه ، اجرای بازی فکری ، نمایشگاه نقاشی دانش آموزان با موضوع شادی در زمان کرونا و اهدای جوایز از برنامه های انجام شده در این مراسم بود.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل هم در حاشیه این مراسم گفت: تربیت نیکو یکی از حقوق فرزند بر پدر و مادر است و بر این اساس بهترین روش تربیت بر اساس آموز های قرآن و اهل بیت علیهم السلام است.

 

دکتر مهدی مقری ادامه داد : بسیار خرسندیم در اولین سال راه اندازی مدارس سما شهرستان دارالشهدای آران و بیدگل با استقبال خوب خانواده ها بهترین برنامه های آموزشی و پرورشی در دستور کار ما قرار دارد.

 

وی افزود: بیش از صد دانش آموز پسر از نقاط مختلف شهرستان آران و بیدگل با هدایت هفت آموزگار و کادر اداری وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان از اول تا ششم را عهده دار هستند و به یاری پروردگار و حمایت مسئولان مدرسه سما دختران نیز در مقاطع ابتدایی و متوسطه برای سال تحصیلی آینده راه اندازی خواهد شد./

کد خبر 1105303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha