برگزیدگان مهرواره هنر‌های نمایشی«کی‌می‌تونه؟» معرفی‌شدند

​آثار برگزیده مهرواره هنری «کی‌می‌تونه؟» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از سوی هیئت‌داوران اعلام‌ شد.

به‌ گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، مهرواره هنر‌های نمایشی«کی‌می‌تونه؟» که فراخوان آن خرداد سال  1400 منتشر شد با ارسال 86 اثر به مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان و هیئت داوری متشکل از «صغری‌ قامتی‌مقدم»، «مریم پُرمهر» و «احمد‌رضا‌ جعفری» برگزیدگان خود را شناخت.

 

با رای هیئت داروان هشت اثر ارسالی به عنوان آثار برتر و شایسته‌ تقدیر شدند که در بخش نمایش عروسکی اثر «آدم‌کوچولو» کار مشترک «مبینا‌ک وشش» و «مهشید‌ خدایاری»، «دوری از کرونا» اثر «ملیکا یعقوبی‌فر» از شهرستان بندرانزلی و «خانم گُلی» اثر نمایشی «رادمان شافعی» از شهرستان رضوانشهر به‌عنوان آثار برتر شناخته‌ شدند.


«قصه شیر و روباه» اثر «هیلیا رحمتی» از بندرانزلی و «تماس رادیویی» کاری از «ویونا واقفی» از شهرستان لاهیجان به ترتیب در بخش‌های نمایش کاغذی و دابسمش به عنوان آثار برتر معذفی شدند.


نمایش‌های «آزادی» کاری از غزاله حسن‌پور و «سرو‌بلند سامرا» اثر مشترک زهرا‌قبادی، مریم صابر و تینا پورلطیفی به ترتیب از لاهیجان و چوکا  عنوان آثار برگزیده بخش نمایش صحنه‌ای را به خود اختصاص‌ دادند و اثر «بیدار‌شدن» کار‌ گروهی«نگار بابایی»، «بیتا فلاحتی»، «بهار رحیمی» و «منیژه واحد» از لاهیجان  در همین بخش شایسته‌ تقدیر اعلام‌ شد.


گفتنی است، برگزیدگان این مهرواره که به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده هنر‌های نمایشی و فضای مجازی در طرح موضوع‌های تربیتی، آموزشی و آگاهی‌بخشی به جامعه، نشاط‌بخشی به مخاطبان و همراه‌سازی هرچه‌بیش‌تر خانواده‌ها منتشر شد، با اهدای جایزه و لوح‌ سپاس تجلیل‌ می‌شوند.

 

کد خبر 1105335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha