مهمترین هدف توطئه‌ دشمنان مقابله با بیداری مسلمانان است

آیت الله علما ، گفت:مهمترین هدف توطئه‌ دشمنان مقابله با بیداری مسلمانان و متاسفانه جنبش‌های ضد اسلامی از تنش‌ها و مشکلات کنونی جهان اسلام بیشترین بهره را برده اند.

آیت الله مصطفی علما  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  وحدت و انسجام بين امت اسلامي از اهميت ويژه اي برخوردار است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: امام خميني(ره) وحدت را عامل قدرت و تفرقه را موجب سستي پايه ديانت تلقي کرده و وحدت جهان اسلام براي حضرت امام آرماني بزرگ تلقي مي شد.

 

وی خاطر نشان کرد: وجود مقدس و نازنین پیامبر اعظم اسلام حضرت محمد (ص) مهم‌ترین نقطه ایجاد وحدت است .

 

آیت الله علما تصریح کرد: ایام هفته وحدت بهترین فرصت برای کمک به وحدت و همدلی بیشتر در جامعه است و انتظار می‌رود که برگزاری مراسم‌های این چنین، زمینه ساز عملیاتی شدن این امر مهم که در راستای عمل به آموزه‌های دینی باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بابیان اینکه  اتحاد و همبستگی بین اقوام و مذاهب اسلامی با برطرف کردن اختلافات موجب مایوس شدن دشمنان و خنثی کردن توطئه آنان‌ علیه دین اسلام می‌شود ، اظهار کرد: دشمنان اسلام همواره از وحدت شیعه و سنی در هراس بوده و در طول سالیان متمادی با هر توطئه‌ای سعی در بهم زدن وحدت مذاهب اسلامی داشته اند تا با این اقدام به پیکره اسلام و مقام بلند پیامبر اکرم(ص) ضربه بزنند اما هیچوقت موفق نشدند.

کد خبر 1105355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha