اصلاح فرآیندهای پیچیده و فسادزا با همکاری دولت و مجلس ضروری است/ هزار و یک مشکل در جوار تپه باستانی چندهزار ساله

صفحه نخست روزنامه های شنبه ۲۴ مهر به اصلاح فرآیندهای پیچیده و فسادزا با همکاری دولت و مجلس همچنین هزار و یک مشکل در جوار تپه باستانی چندهزار ساله اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، صفحه نخست روزنامه های شنبه ۲۴ مهر به اصلاح فرآیندهای پیچیده و فسادزا با همکاری دولت و مجلس همچنین هزار و یک مشکل در جوار تپه باستانی چندهزار ساله اختصاص یافت. 

 

روزنامه پیام آشنا تیتر نخست خود را به ضرورت اصلاح فرآیندهای پیچیده و فسادزا با همکاری دولت و مجلس به عنوان یکی از مهمترین مولفه های نشست تخصصی مسئولان عالی دستگاه قضای اختصاص داده است.

 

 

و اما هفته نامه دوست من به عنوان هفته نامه خبری، اجتماعی، اقتصادی استان البرز نیز به ضرورت اجرای عدالت تخصیص بودجه به استان های کشور و راه اندازی صادرکنندگان استان البرز اختصاص یافت. 

 

 

روزنامه پیام سپیدار نیز در تیتر نخست خود به بازدید ارزیابان یونسکو از کاروانسرای ینگی امام ساوجبلاغ پرداخته است و آن را در یک قدمی ثبت جهانی عنوان کرده است همچنین این روزنامه به وضعیت ذخایر آبی سدهای کرج و طالقان نیز پرداخته و مناسبت نبودن آن را از قول مدیری مطالعات پایه منایع آب شرکت منطقه ای استان البرز حائز اهمیت دانسته است. 

 

 

 

کد خبر 1105370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha