تنها راه ایمنی در برابر بیماری کرونا دریافت واکسن است

پروین، گفت: با توجه به اینکه تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون است انتظار داریم خانواده ها هرچه سریعتر برای تزریق واکسن کرونا برای فرزندان دانش‌آموز خود اقدام کنند.

ماشاالله پروین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با انجام  واکسیناسیون آمار مرگ و میر ناشی از کرونا را به میزان قابل توجهی پایین آورده و تنها راه شناخته شده مبارزه با این بیماری در دنیا است،و تردید خانواده‌ها در تزریق واکسن کرونا برای دانش‌آموزان پذیرفتنی نیست.

 

 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: خانواده‌هایی که تاکنون برای دانش‌آموزان۱۲ سال به بالا واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند، باید در اولین فرصت برای تزریق واکسن برای فرزندان دانش‌آموز خود اقدام کنند تا در صورت بازگشایی حضوری مدارس خطری سلامت فرزندانشان را تهدید نکند.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به سختی و هزینه‌های بالای تست PCR  توصیه می‌شود دانش‌آموزان حتما واکسن کرونا دریافت کنند.

 

 

پروین با اشاره به اینکه  بیش از ۹۲ درصدی معلم‌های استان واکسینه شده اند تصریح کرد: اگر احیانا معلمی واکسن کرونا نزدهامیدورایم هرچه زودتر برای تزریق اقدام کند تا برای حضور در کلاس درس در صورت حضوری شدن مدارس آمادگی لازم را داشته باشد.

 

 

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کرمانشاه اظهار کرد:مدارس استان آمادگی لازم را برای بازگشایی دارند و تمامی مراحل ضد عفونی و گند زدایی انجام و در اکثر مدارس دستگاههای ضدعفونی جهت رقاه و سلامتی دانش آموزان خریداری و نصب شده است.

کد خبر 1105415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha