سطح مراقبت های بهداشتی در استان کرمان باید بیشتر شود

زینی وند به ابراز نگرانی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در خصوص وضعیت هفت استان از جمله سیستان و بلوچستان هم اشاره و تصریح کرد: به دلیل همجواری کرمان با این استان باید مراقبت ها بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی زینی وند، شنبه(۲۴ مهر) در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه برگزاری مراسم 13 آبان باید در فضای باز و  با رعایت فاصله گذاری و پروتکل های بهداشتی انجام شود؛ در خصوص ساعات اداری کارکنان گفت: بخشنامه جدید ساعات کار و نحوه حضور کارکنان از طریق سازمان اداری و استخدامی به زودی ابلاغ می شود.

 

 

استاندار کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان شهر قرمز ندارد لذا دورکاری کارکنان ادارات لغو شده است؛ در ادامه با توصیه اکید به مردم در خصوص تزریق واکسن اظهار کرد: احتمالاً اجرای بسیاری از مصوبات سامانه هوشمند که به تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا می رسد از اول آبان ماه آغاز شود.

 

 

 

وی با تأکید بر اینکه واکسن به وفور در کشور وجود دارد و مردم باید از این فرصت استفاده کنند و اخبار را از رسانه های رسمی پیگیری کنند؛ گفت: واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی بم و چند شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت پایین است لذا فرمانداران شرق و جنوب راهکارهایی برای اقناع سازی دریافت واکسن انجام دهند.

 

 

 

زینی وند به ابراز نگرانی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در خصوص وضعیت هفت استان از جمله سیستان و بلوچستان هم اشاره و تصریح کرد: به دلیل همجواری کرمان با این استان باید مراقبت ها بیشتر شود و رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون و ترغیب به واکسن در اولویت قرار بگیرد.

 

 

 

وی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست تا نسبت به تولید محتوا در خصوص واکسیناسیون اقدام کند و در ادامه با اعلام اینکه جشنواره موسیقی نواحی با رعایت پروتکل ها و با رونق در استان اجرا شود و طرح شهید سلیمانی هم همچنان با قدرت به کار خود ادامه دهد؛ در خصوص برنامه های هفته وحدت هم گفت: منعی برای برگزاری تجمعات همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی وجود ندارد.

 

 

 

استاندار کرمان عادی انگاری را دغدغه اصلی دانست و با توصیه به اینکه مسئولین حتماً با رعایت پروتکل های بهداشتی کارهای خود را انجام دهند؛ تأکید کرد: هدف گذاری واکسیناسیون در استان باید برای بالای 90 درصد باشد.

 

کد خبر 1105445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha