جشن آغاز امامت اباصالح المهدی(عج) به همت کانون شهید کوچکی

حجت الاسلام امینی از برگزاری جشن آغاز امامت اباصالح المهدی بقیه الله الاعظم(عج) به همت کانون شهید کوچکی خبر داد.

حجت الاسلام «سید تقی امینی» ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت اباصالح المهدی بقیه الله الاعظم (عج) از برگزاری جشنی به همت کانون شهید کوچکی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: این جشن با حضور گسترده اعضای کانون و با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به اینکه این جشن از برنامه های فرهنگی کانون و راهی برای آشنایی هر چه بیشتر اعضا با امام زمان (عج) است؛ افزود: شرکت کنندگان در این جشن از سخنرانی حجت الاسلام امینی و مولودی خوانی حاج سید هادی یعقوبی بهره مند می شوند.

 

وی با بیان اینکه این برنامه شنبه 24 مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشا در کوی امام علی (ع) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می شود، ادامه داد: به شرکت کنندگان در این جشن به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

 

این مقام مسئول بیان کرد: این جشن به همت کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی، پایگاه قمر بنی هاشم(عج) و هیئت باب الحوائج(ع) مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شیهد کوچکی اضافه کرد: امید است با برگزاری این جشن بتوانیم گام موثری در راستای ترویج و تبیین فرهنگ دینی و آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با امام زمان (عج) برداریم.

کد خبر 1105447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha