تأکید رییس دفتر رییس جمهوری بر رسیدگی به امور اهالی زلزله زدگان یزدان شهر استان کرمان

رئیس دفتر رئیس جمهوری بر رسیدگی به امور اهالی، اعزام تیم های ارزیاب به منطقه و حضور عوامل امدادی در کنار مردم و فراهم کردن شرایط اسکان در صورت نیاز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در پی زمین لزره ۵.۱ ریشتری عصر شنبه(۲۴ مهر) در حوالی شهرستان زرند که فاقد تلفات جانی است؛ دکتر اسماعیلی، رییس دفتر رییس جمهوری طی تماس تلفنی با علی زینی وند، استاندارکرمان آخرین وضعیت منطقه زلزله زده یزدانشهر زرند را بررسی کرد.

 

 

رییس دفتر رییس جمهوری بر رسیدگی به امور اهالی، اعزام تیم های ارزیاب به منطقه و حضور عوامل امدادی در کنار مردم و فراهم کردن شرایط اسکان در صورت نیاز تأکید کرد.

 

 

استاندار کرمان هم در این تماس تلفنی اعلام کرد: تیم های ارزیاب به منطقه اعزام شدند. خسارات جانی نداشتیم اما خسارت جزئی در منطقه ایجاد شده است که  میزان دقیق خسارت ها در حال بررسی است.

 

 

گفتنی است؛ این زمین لرزه که در ساعت ۱۵ و ۱۶ دقیقه رخ داد؛ دارای خسارات جزیی و ترک خوردگی و یا ریزش دیوارها در روستای باب تنگل و شهرک طالقانی بوده است.

 

 

در پی این زمینه لرزه و ترانشه در منطقه کوهستانی ده علیرضا مسیر کُندرو تا اطلاع بعدی مسدود است و راهداران در حال بازگشایی مسیر هستند.

 

 

دو تیم ارزیاب از هلال احمر استان و ۵ تیم فوریت های پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی کرمان به منطقه اعزام شدند.

 

 

کد خبر 1105466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha