کتاب‌های مهدویت در شنبه های کتابخوانی کانون های مساجد معرفی می شوند

حجت الاسلام همت پور گفت: از مهمترین و جذاب ترین برنامه های کانون های مساجد، برگزاری طرح کتابخوانی شنبه های کتاب است که روزهای شنبه در کانون ها برگزار می شود و اولویت آن معرفی جهت مطالعه کتاب هایی با موضوع مهدویت و ظهور منجی هستند.

«حجت الاسلام مرتضی همت پور» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: یکی از اصلی ترین رسالت های کانون های فرهنگی هنری مساجد ترویج فرهنگ مهدویت و توسعه گفتمان مهدویت است که به خوبی در کانون های مساجد در حال اجرا است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های  فرهنگی هنری استان خوزستان افزود: یکی از مهمترین و جذاب ترین برنامه های کانون های مساجد، برگزاری طرح کتابخوانی شنبه های کتاب است که روزهای شنبه در کانون ها برگزار می شود و اولویت آن معرفی جهت مطالعه کتاب هایی با موضوع مهدویت و ظهور منجی هستند.

 

وی با بیان اینکه در بخش هنری نیز فعالیت های مختلفی در زمینه ارادت به ساحت مقدس حضرت حجت (عج) اجرا شده است اضافه کرد: امروزه شاهد هستیم که در سامانه بچه های مسجد گروه های سرود بسیاری به ثبت رسیده اند که عمده آثار این گروه ها سرودهایی با موضوع مهدویت هستند.

 

حجت الاسلام همت پور تصریح کرد: در زمینه بصیرت افزایی کانون های فرهنگی هنری اقدامات بسیاری انجام داده اند که از جمله آنها می توان به برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع ماهیت فرقه یمانی اشاره کرد، علاوه بر این بروشورهایی با موضوع مهدویت در سطح مناطق مختلف توزیع می شود.

 

کد خبر 1105480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha