برگزاری جشنواره های قرآنی فرصتی برای تربیت نسلی دینی و انقلابی است

حجت الاسلام حسینی، بر ضرورت ترویج ارزش ها بین نسل نو و انس با قرآن بین جوانان، گفت: جشنواره های قرآنی فرصتی برای تحقق این مهم و تربیت دینی و انقلابی نسل نو است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«سیدعلی حسینی»، در جشنواره تلاوت های مجلسی استان لرستان که به میزبانی شهرستان بروجرد در مسجد بحرالعلوم برگزار شد، اظهارداشت: حضور گسترده مردم بروجرد با تشویق شان از قاریان ممتاز استان آن هم درمسجدی با بنای قدیمی که انگار قطعه ای ازبهشت است، نشان دهنده این است که فرهنگ تلاوت قرآن در شهرستان بروجرد درسطح بالایی قرار دارد.

 

امام جمعه بروجرد افزود: جلسه قرآنی موسی بن جعفر(ع) بروجرد به سرپرستی استاد حاج مهدی مرادی شاید در غرب کشورنظیرش کم باشد.

 

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: دهها تن از نوجوانانی که تربیت یافته این جلسه هستند وهرکدام بسیار زیبا به سبک های مختلف اساتید مصری همچون عبدالباسط، مصطفی اسماعیل و منشاوی تلاوت می کنند خودش نشان دهنده این است که در این شهر در راستای تلاوت قرآن گام های ارزشمندی برداشته شده است.

 

«مهدی سعادتی کیا» در ادامه عنوان داشت: این جشنواره با حضور پرشور مردم خونگرم و قرآنی بروجرد، جامعه قرآنی لرستان، دبیر کل جشنواره تلاوت های مجلسی کشور استاد داود جعفری، نماینده مجلس شورای اسلامی سرکارخانم مقصودی و امام جمعه بروجرد برگزار شد.

 

دبیر شانزدهمین جشنواره ملی وبین المللی تلاوت های مجلسی مرحله استان لرستان ، افزود: نفرات برتر این جشنواره را متین کرمی، نفر اول، عرفان پورمرادی از خرم آباد، سعید ناصری نسب از الیگودرز، رضا رحیمی از بروجرد، احسان فتحی پور از الشتر  محمدحسین دالوند از خرم آباد رتبه دوم عنوان کرد.

کد خبر 1105605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha