آغاز واکسیناسیون عمومی کرونا در مسجد حجت ابن الحسن(ع)

حجت الاسلام حبیبی از آغاز واکسیناسیون عمومی کرونا در مسجد حجت ابن الحسن (ع) شهرک هجرت خبر داد.

حجت الاسلام « بهنام حبیبی» با اشاره به اهمیت سلامت همشهریان و دسترسی سریع آنان به امکانات درمانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به همت مجموعه فرهنگی مسجد حجت ابن الحسن(ع) که متشکل از کانون، هیئت امنا، خیریه و امام جماعت است زمینه برای انجام واکسیناسیون کرونا در این مسجد با همکاری مرکز بهداشت انجام شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات، مسجد حجت ابن الحسن(ع) افزود: جهت رفاه حال همشهریان به ویژه اهالی منطقه هجرت، واکسیناسیون عمومی کرونا از امروز یکشنبه (25 مهر ماه) در مسجد حجت ابن الحسن(ع) انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه پیش از این نیز با همکاری مرکز بهداشت تست سریع کرونا در این مکان انجام می شد، ادامه داد: ما با در نظر گرفتن مکانی در مسجد و با حضور همکاران مرکز بهداشت جهت رفاه اهالی محل و جلوگیری از ازدحام در مرکز بهداشت تست سریع کرونا را نیز در مسجد انجام می دادیم.

حجت الاسلام حبیبی بیان کرد: در راستای تست کرونا با استقبال گسترده از سوی همشهریان روبرو شدیم که به همین دلیل تصمیم به ایجاد مکانی برای انجام واکسیناسیون نیز گرفتیم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات، مسجد حجت ابن الحسن(ع) اضافه کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت های فراوانی دارند و در بخش های مختلف می توانند وارد عمل شده و فعالیت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون های مساجد فقط برگزار کننده کلاس های آموزشی و فرهنگی نیستند، بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا شاهد حضور و مشارکت گسترده کانون های سراسر کشور در راستای مبارزه با کرونا از ضد عفونی و گند زدایی معابر گرفته تا راه اندازی کارگاه های در راستای تهیه ماسک و دستکش و تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندان فعال بودیم.

کد خبر 1105608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha