اوج انسجام ملی و اتحاد ملت ایران در ایام کرونا به نمایش گذاشته شد بود 

سردار سلیمانی گفت: درگیری با کرونا در کشور ما اوج انسجام ملی و اتحاد یکپارچه ما را به نمایش گذاشت و نشان داد تشکیلات بسیج یک سازمان مردمی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، سردار «غلامرضا سلیمانی» امروز (یکشنبه ٢۵ مهر) در هجدهمین رزمایش کمک سراسری کمک مومنانه سپاه نینوا استان گلستان گفت: ملت ها در دوران سختی مورد سنجش و آزمایش قرار می‌گیرند و تاریخ بشریت درباره عملکرد ملت ها در مواجهه با مشکلات قضاوت خواهد کرد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ملت ایران ۴۳ سال پیش توانست یک شاکله حکومتی ۲۵۰۰ ساله سلطنتی را ساقط کند و یک گفتمان نو حکومت داری را شکل دهد و بعد از آن در دفاع مقدس ۸ سال مقابل دنیا ایستاد.


وی ادامه داد: با شیوع ویروس منحوس کرونا مردم ما با یک مشکل و چالش سخت مواجه شدند اما در یک اقدام فوق العاده فرمان امام جامعه در رزمایش مواسات ، همدلی و کمک مومنانه را رقم زدند.

 

سلیمانی اظهارداشت: درگیری با کرونا در کشور ما اوج انسجام ملی و اتحاد یکپارچه ما را به نمایش گذاشت و نشان داد تشکیلات بسیج یک سازمان مردمی است.

 

وی گفت: در ۲۱ ماه گذشته با هم افزایی بسیج و به همت بسیجیان مخلص ما در سراسر کشور بیش ۱۷ میلیون بسته کمک معیشتی با اعتبار ۲۱ هزار میلیارد تومان برای رزمایش های کمک مومنانه به همت خود مردم برای اقشار آسیب دیده فراهم شده است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، عملکرد سپاه نینوا در موضوعات مختلف بسیج بویژه کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی را خیلی خوب خواند.

کد خبر 1105665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha