بیانیه بنیاد بین‌المللی غدیر برای ۹ ربیع الاول

بنیاد بین‌المللی غدیر در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن ۹ ربیع الاول تاکید کرد: انتظار ظهور، به معنای آمادگی برای ایفای نقشی درخور نهضت جهانی مهدوی و گسترش کامل عدل علوی است که در سایه تقوی، ایمان، اعمال صالح و عمل به معارف اسلام ناب محقق می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: بنیاد بین المللی غدیر به مناسبت فرا رسیدن نهم ربیع الاول عید بزرگ، آغاز امامت حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و روز بیعت با ولایت بیانیه ای صادر کرد.

 

بنابر این گزارش، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

«وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِي الْأَرْضِ» ، (سوره مبارکه نور،آیه55)

 

در آستانه ظهور یک هزار و یکصد و هشتاد و سومین سالروز آغاز امامت و ولایت  آخرین حجت خدا و غایت خلقت الهی، موعود همه ادیان،  امام آخرالزمان و منجی بشریت؛ جهانی که  همچنان شاهد استکبار، دین­ستیزی و ظلم و ستم بر بندگان خدا است در انتظار ظهور حضرت ولی عصرQ چشم به عنایت الهی دوخته است .

آنچه مسلم است بعثت، غدیر، عاشورا و  مهدویت  با هدف رساندن انسان به حیات طیبه و در جهت ایجاد جامعه ­ای الهی است و بر همین اساس شناخت آنها و درک پیوستگی اهداف آنها و حرکت در این مسیر روشن و سرنوشت­ساز الهی رسالتی که بر عهده همه مهدی باوران و مهدی یاوران قرار دارد. و انقلاب اسلامی که در امتداد غدیر و در راستای نیل به سوی زمینه سازی برای ظهور آن حضرت پدید آمد امروز رسالتی بس عظیم را بر دوش دارد.

در زمانی که کفر هر آنچه در چنته دارد جهت تزیین و رنگ و لعاب بخشیدن به دنیاپرستی و دوری انسان از هدف آفرینش که همان سیر به سوی بندگی خدا و رستگاری و سعادت است به کار بسته، استبدادطلبان حاکم بر ملت­ها نیز به منظور تداوم حکمرانی باطل خود بر منابع و مردم جهان امروز؛ با جعل واقعیت ادیان الهی، درصدد بی­اعتبار ساختن شئون مبارک و معظم رسالت نبی پیامبران و اولیاءالله و به ویژه دین مبین اسلام برآمده­اند و با  کاشتن بذر انحراف، بدعت، فتنه و تفرقه؛ جامعه انسانی را در ورطه تحیر و تحجر فرو برده­اند، اما در چنین شرایطی در قرن معاصر؛ ندای آسمانی و روحانی رهبری کبیر و فقید (روح الله موسوی خمینی e) و خلف صالح و راستین او (امام سیّدعلی حسینی خامنه­ایمدّظلّه­العالی) به یاری جمعی از خلّصین و اخیار امت اسلامی، ندای اسلام ناب محمدی` و مقدمه­سازی برای ظهور منجی بشریت، مهدی موعودQ را به گوش جهانیان رساندند.

یقیناً مصداق وعده صدق الهی که تمام انبیاء و رسولانo در کتب آسمانی تورات، زبور، انجیل و قرآن کریم نیز پیام­رسان آن بوده­اند، زمین بی­حجت نخواهد ماند، و این مهم در روز غدیر نیز به امر الهی در خطبه گرانسنگ پیامبر مهربانی­ها رحمت العالمین؛ با وعده ظهور مهدی موعودQ مورد تایید قرار گرفت.

بقیه الله الاعظم ارواحناله­فداه نه تنها وارث غدیر، بلکه وارث همه انبیاء الهی و برپا کننده نظام عدل جهان­گستر الهی خواهد بود. عید بیعت با مهدی موعودQ در یوم الله نهم ربیع الاول چشمه سار جوشان امید و روشنی را در دل­ها ایجاد می­کند و خصوصاً در زمانی که قلوب مردم از هر زمان دیگری بیشترین آمادگی و تشنگی را جهت دریافت آموزه­های علوی و مهدوی دارند، جهان خسته از بی­عدالتی، ظلم و ستم و فساد حاکمان خودکامه، به آینده­ای روشن و جهانی سرشار از عدل، داد، عطوفت و رأفت می­نگرد که در آن، سلطه صاحبان خبیث زر و زور پایان یابد. ان­شا­ءالله

انتظار ظهور پرنور آن حضرت، به معنای آمادگی برای ایفای نقشی درخور نهضت جهانی مهدوی و گسترش کامل عدل علوی است که در سایه تقوی، ایمان، اعمال صالح و عمل به معارف اسلام ناب محمدی صورت می ­پذیرد.

در این مسیر قطعاً کسانی به رستگاری خواهند رسید که برابر وعده الهی و فرمان خداوند متعال؛ ایمان آورده، صبر کنند و ایستادگی ورزند و نگهبان مرزها و اهل پرهیز و پروا باشند. (سوره مبارکه آل عمران، آیه200)

بنیاد بین ­المللی غدیر، یوم­الله نهم ربیع الاول، روز بیعت با آقا و مولایمان حضرت ولی عصرQ را به محضر مبارک نائب بر حق امام زمان حضرت آیت­الله العظمی امام خامنه­ایحفظه­اللّه، ولی فقیه و رهبر جهان اسلام، مردم ولایتمدار و عزیز کشورمان تبریک و تهنیت عرض می­نماید.

بنیاد بین­ المللی غدیر

کد خبر 1105678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha