عدالت و استکبار ستیزی تحولات امروز دنیا را رقم می زند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پیام ایران اسلامی عدالت و استکبار ستیزی است که امروز تحولات دنیا را رقم می زند، گفت: از دل مقاومت و جبهه استکبار ستیز «مقاومت» شکل گرفت و بارها شکست را به دشمنان تحمیل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» ظهر امروز (25 مهر ماه) در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: 13 آبان روز است که سه اتفاق مهم در سه مقطع یعنی، تبعید حضرت امام راحل عظیم الشان به ترکیه، کشتار دانش آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز اتفاق افتاد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد روح حاکم بر این سه واقعه را استکبار ستیزی و رویارویی با مستکبران دانست و گفت: در دین مبین اسلام سلطه پذیری و سلطه طلبی مذموم و محکوم است.

 

وی ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری «امروز آمریکا مصداق اتم استکبار است»، زیرا این کشور جنگ افروز، تروریست و تروریست پرور است.

 

حجت الاسلام خاضع با اشاره به نزدیک بودن مذاکرات هسته ای و اینکه انقلاب اسلامی ایران در برابر آمریکای مستکبر و بدعهد دو راه بیشتر ندارد، افزود: یکی از این راه ها سازش و تسلیم و دیگری ایستادگی و مقاومت است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه ایستادگی در برابر آمریکا عزت، اقتدار، پیشرفت کشور و احترام دیگر کشورها را به همراه دارد، اظهار کرد: هزینه تسلیم در برابر استکبار بسیار بیشتر از مقاومت است.

 

وی خاطرنشان کرد: هر سختی در برابر استکبار عمل صالح محسوب شده و نزد پروردگار اجر و ثواب دارد، ولی تسلیم چون تن دادن به ظلم و ستم بیگانه بوده، مجازات الهی را دارد و جامعه ای که تن به ظلم می دهد، از نظر اسلام مردود است.

 

حجت الاسلام خاضع با بیان اینکه پیام ایران اسلامی عدالت و استکبار ستیزی است که امروز تحولات دنیا را رقم می زند، تاکید کرد: از دل مقاومت و جبهه استکبار ستیز «مقاومت» شکل گرفت و بارها شکست را به دشمنان تحمیل کرده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال شاهد تحولات مهمی در منطقه از جمله خروج ذلت بار آمریکا بعد از 20 سال خرابی و اشغال گری در افغانستان و اقدامات تروریستی در کشتار شیعیان این کشور که توسط دست پروردگان استکبار صورت می گیرد، هستیم.

 

وی تصریح کرد: دشمنان در مرزهای جمهوری اسلامی در حال تحریک همسایگان هستند که این موضوع ها اهمیت راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را دو چندان می کند.

 

حجت الاسلام خاضع خواستار تبیین و تشریح بحث استکبار ستیزی در فاصله زمانی تا روز 13 آبان شد و افزود: باید برکات استکبار ستیزی، ماهیت سلطه جویانه و جنایت های آمریکا در این بازه زمانی برای نسل نوجوان و جوان جامعه تشریح و تبیین شود.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد تشریح مبانی قرآن در زمینه استکبار ستیزی و توجه به مظلومان، تبیین بحث استکبار ستیزی توسط ائمه جمعه، جماعات و حوزه های علمیه، تبیین ضرورت حفظ وحدت و انسجام امت اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی را یک ضرورت در جامعه امروز دانست.

 

وی خواستار توجه به فضضاسازی محیطی و تبلیغی در ادارات و سطح شهر شد و ادامه داد: استفاده از تلویزیون های شهری، تهیه و انتشار عکس نوشت ها در زمینه ضرورت مبارزه با استکبار، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با تولید محتوای مناسب در زمینه دستاوردهای مقاومت و مقابله با استکبار می تواند مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام خاضع استفاده از ظرفیت سامانه شاد، نواختن زنگ استکبار ستیزی، برگزاری همایش ها و نشت هایی با موضوع استکبار ستیزی و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری را از دیگر برنامه های گرامی داشت روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا دانست.

کد خبر 1105720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha