تجلیل از روحانیون شاخص استان کردستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به برنامه‌های هفته وحدت در سنندج گفت: تجلیل از روحانیون شاخص استان کردستان از برنامه‌های این هفته است.

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: تجلیل از روحانیون شاخص استان کردستان، برگزاری مسابقه شعر با عنوان رحمت للعالمین با همکاری مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه هنری شهرستان و برگزاری ایستگاه صلواتی توسط هئیت های مذهبی از برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته وحدت در کردستان برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: طبخ و توزیع نذورات مردمی در مناطق کم برخوردار، برگزاری یادواره شهدای شهرستان سنندج، دیدار وتجلیل از خانواده محترم شهدا و برگزاری مراسم جشن هفته وحدت ویژه اقشار تاثیر گذار از دیگر برنامه‌های تدیون شده در هفته وحدت است که به همت اداره تبلیغات اسلام شهرستان سنندج و با همکاری سایر ادارات فرهنگی برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج اعلام کرد: نشست مشترک علمای اهل سنت وتشیع و حمایت از برنامه‌های مجامع میانی از دیگر برنامه‌های در دست اقدام تبلیغات اسلامی سنندج در هفته وحدت است.

 

وی اضافه کرد: تمامی برنامه‌های هفته وحدت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام کاوه هفته وحدت را فرصت ارزشمندی بای حفظ انسجام و یکدلی در جامعه دانست و اعلام کرد: با وحدت بین  شیعه و سنی می‌توان زمینه یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم کرد.

 

کد خبر 1105721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha