هفته وحدت نماد و پيام صلح و دوستي براي پيروان راستين و حقيقي دين اسلام است

ائمه جمعه، نماینده مجلس و معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس با صدور پیام مشترکی فرا رسیدن سالروز  ولادت پر خیر و برکت حضرت محمّد (ص) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده حضرت امام جعفر صادق (ع) را به عموم مردم شهرستان، تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،ائمه جمعه، نماینده مجلس و  معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس با صدور پیام مشترکی فرارسیدن سالروز  ولادت پر خیر و برکت حضرت محمّد (ص) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده حضرت امام جعفر صادق (ع) را به عموم مردم شهرستان، تبریک و تهنیت گفتند.

 

در متن كامل پيام   حجت الاسلام ترابی، امام جمعه شهرستان، آخوند جاور، امام جمعه اهل سنت، آخوند نوریزاد، امام جمعه اهل سنت، آخوند هوشمند، امام جمعه اینچه برون، دکتر شادمهر  نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، عبدالقدیر کریمی، معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبد کاووس آمده است؛

 

ماه ربيع الاول ياد آور ميلاد آخرين رسول خدا و پيامبر صلح و دوستي است كه به حقيقت فصلي براي عمل به سيره آن مقام آسماني بوده و هفته وحدت بي‌ترديد نماد و پيام صلح و دوستي براي پيروان راستين و حقيقي دين و مكتب انسان ساز اسلام است.

 

هفته وحدت پيام آور اين است كه مسلمانان همه با هم برادرند و با دست اتحاد و يكپارچگي و همگرايي و ذهن هوشيار، در سايه دستورات پيامبر خدا و عترت پاك آن حضرت، مجال از تفرقه افكني بيگانگان را مي گيرند و در سايه قرآن كريم و سنت و سيره رسول اكرم (ص) وحدت و يكرنگي خود را حفظ مي كنند و درسايه امامت و ولايت، صراط مستقيم جمهوري اسلامي را خواهند پيمائيد.

 

مسلمانان در سايه دين اسلام و بنا به آيه (انما المومنون إِخوة) همواره و هميشه در همه شرايط برادر يكديگر هستند و دين اسلام هيچگاه اجازه تفرقه و اختلاف را به مسلمانان نمي دهد.
وحدت شيعه و سني اين است كه هر دو در كنار هم و با وحدتي برادرانه زندگي كنند و فتنه هاي دشمنان مبني بر ايجاد تفرقه و دشمني را با درايت نقش بر آب نمايند بنابراين دشمن اسلام دشمن شيعه و سني است و مسلمانان بايد اين نكته را در نظر داشته باشند كه تنها با اتحاد مي توان آرمانهاي حضرت محمد مصطفي (ص) مبني بر جهاني بي عداوت و دشمني را برپا نمايند. پيامبر اكرم (ص) به عنوان آخرين فرستاده خداوند در ميان مردم درس دينداري و معنويت در كنار اخلاق و احترام به حق هم نوع را در ميان فرهنگ جهان آن دوران كه سراسر پر بود از دشمني و كينه و جنگ، نشر داد و اكنون نيز ما بايد به عنوان مسلمان پيرو آن حضرت هرچه بيشتر خود را به سيره و رفتار ايشان شبيه كنيم.

 

اميد است همه ما زير پرچم يگانگي وحدتي كه خاتم النبيين براي هميشه تاريخ بر افراشته، در قالب يك امت واحده حركت كرده و ايران اسلامي را به نمادي از وحدت تبديل كنيم.

 

اينجانبان ميلاد باسعادت عصاره نبوّت و حضرت ختمي مرتبت، پيام‌آور عزت، رحمت و سعادت كلّ بشر محمد مصطفي (ص) و ششمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت، حضرت امام جعفر صادق (ع) و فرارسيدن هفته وحدت، اخوت و برادري و تجديد پيمان با اسلام و آرمان هاي نظام اسلامي را به تمامي مسلمانان جهان به ويژه مردم متدين و با ايمان شهرستان گنبدکاووس تبريك و تهنيت مي
                                                                                                                          

کد خبر 1105726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha