خانواده از مهمترین اجزای تحقق تمدن نوین اسلامی است

حجت الاسلام گرزین یکی از مهمترین اجزای تحقق تمدن نوین اسلامی را خانواده برشمرد و گفت: دشمن از زوایای مختلف دست به تزلزل نهاد خانواده زده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» ظهر امروز (یکشنبه ٢۵ مهر) در جلسه افتتاح مرکز تعالی خانواده در گرگان اظهار کرد: از آنجایی که همیشه جنس تصمیمات راهبردی و مهم از جنس اندیشه، افق نگری، آینده نگری و دغدغه های بلند مسئولانه است معمولا مشتری زیادی ندارد و اهلیت خود را می طلبد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: اگر چند نفر از افراد نخبه و تصمیم ساز کنار یکدیگر جمع شوند و برنامه ریزی خوبی داشته باشند، می توانند نقش راهبری جامعه را ایفا کنند بدون آنکه اجتماع ببیند و متوجه منشا آن کار شود.

 

وی به طرح تعالی خانواده اشاره کرد و افزود: درصدد طراحی این جنس اقدامات و طرح ها هستیم.

 

حجت الاسلام گرزین رسالت تبلیغات اسلامی را تبیین درست برشمرد و ابراز داشت: چنین حرکات عمقی نگر، جامعه ساز، جامعه پرداز و آینده ساز ریشه های عمیقی است که اسلام، قرآن کریم و اهل بیت(علیه السلام) در اختیار ما  گذاشتند که بنا به دلایلی بهره برداری کامل و تخصصی از این گنج ها میسر نشد که اگر این مهم تحقق می یافت وضعیت امروز جهان اسلام بهتر و پیشرفته تر بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی رسالت خود می داند که این گنج های عظیم را استخراج کند و آنها را ابلاغ و در اختیار جامعه قرار دهد.

 

وی تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی قرار است آیینه اقتدار، گنج ها، توانمندی ها، دانش ها، مهارت ها،  فنون و همه زیبایی هایی باشد که به وسیله آن تمدن نوین اسلامی شکل می گیرد و این مهم رسالت عظیم سازمان تبلیغات اسلامی است.

 

حجت الاسلام گرزین تاکید کرد: اگر بتوانیم به موقع و هنرمندانه محاسن کلام اهل بیت(علیه السلام) را به درستی به جامعه و نخبگان انتقال دهیم مردم از آن تبعیت خواهند کرد و این مهم از دیگر رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان یکی از مهم ترین اجزای تحقق تمدن نوین اسلامی را خانواده برشمرد و تاکید کرد: دشمن با فهم درست و دقیق از این نقطه قوت جامعه توحیدی و اسلامی به طور مستقیم آن را هدف قرار داد و از زوایای مختلف دست به متزلزل کردن نهاد خانواده زده است.

 

وی تصریح کرد: جایگاه خانواده، انواع ازدواج ها و ارتباط بین همسران در غرب، حاکی از فروپاشی عجیب و تاریخی هویت انسانی در جهان غرب است.

 

حجت الاسلام گرزین تاکید کرد: غربی ها برای بهره مندی از منافع مادی به اعضای جامعه خود نیز رحم نکردند و با زیبایی ترین ابزارها و امکانات ها بشریت را به سمت بردگی نوین می کشانند.

کد خبر 1105771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha