ویژه برنامه انس با قرآن کریم برگزار شد

ملیحه یونس زاده گفت: هم زمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، ویژه برنامه انس با قرآن کریم برگزار شد.

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، ویژه برنامه انس با قرآن کریم برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت افزود: بر همین اساس با مشارکت بچه های مسجد سی جزء قرآن کریم به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) قرائت شد.


وی بیان کرد: همچنین پویش ختم صلوات به صورت مجازی برگزار شد و در همین راستا اعضای کانون به تعداد دلخواه، نذر سلامتی و ظهور حضرت صلوات فرستادند.


یونس زاده ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، تولید محتوا در قالب کلیپ و عکس نوشت بود که در بستر فضای مجازی منتشر شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت ادامه داد: این کلیپ و عکس نوشته ها حاوی مولودی، احادیث و روایات در مورد امام زمان (عج) و ظهور بود.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز در آستانه آغاز امامت امام زمان (عج) به همت بچه های مسجدی عضو کانون، مسجد فضاسازی و آذین بندی شد.


یونس زاده اضافه کرد: جشن آغاز امامت امام زمان (عج) نیز همراه با سخنرانی و مولودی خوانی در مسجد با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت در خاتمه حضور و مشارکت بچه های مسجد در راه اندازی کاروان شادی را از سایر فعالیت های انجام شده در بزرگداشت آغاز امامت امام زمان (عج) برشمرد.

کد خبر 1105821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha