استاندار جدید آذربایجان‌شرقی معرفی شد

هیأت وزیران با انتصاب آقای زین‌العابدین رضوی‌خرّم (عابدین خرم) به عنوان استاندار آذربایجان شرقی موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، هیات وزیران زین‌العابدین رضوی‌خرّم (عابدین خرم) را به عنوان پانزدهمین استاندار آذربایجان شرقی انتخاب و معرفی کرد. عابدین خرم که پیش از این فرماندهی سپاه عاشورا را بر عهده داشت، متولد 1345 و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک است.

استاندار جدید آذربایجان شرقی از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت است که مراتب فرماندهی و مدیریت ارشد را از سال‌های ابتدایی دهه هفتاد در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی طی کرده و عضویت موثر در شورای تامین و شورای فرهنگ عمومی این استان‌ها را در کارنامه دارد.

وی همچنین در سوابق کاری‌‌ خود فرماندهی سپاه شهرستان خوی و جانشینی و فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان‌‌‌‌غربی را دارد و از دی ماه 1396 فرماندهی سپاه عاشورا را بر عهده گرفت.

بنابر این گزارش، استاندار منتخب آذربایجان شرقی با صدور پیامی، ضمن قدردانی از حسن اعتماد رئیس جمهور و هیأت دولت و ابراز محبت مردم، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، از آنان خواست تا از درج هرگونه پیام تبریک یا نصب بنر در سطح شهر خودداری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی کثیری از نهادهای دولتی و مردمی در پیام های جداگانه ای انتصاب سردار خرم به عنوان استاندار آذربایجان شرقی را تبریک گفتند.

کد خبر 1105906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha