آشنا کردن مردم با امام زمان (عج) وظیفه‌ای همگانی است

حجت‌الاسلام فاطمی گفت: آشنا کردن مردم با امام زمان (عج) وظیفه‌ای همگانی است چرا که می‌توانیم با این اقدام، گام مهمی را نسبت به تعجیل در ظهور برداریم.

«حجت‌الاسلام محسن فاطمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از اقامه نماز استغاثه به امام زمان (عج) همزمان با آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) توسط کانون یاسین اندیمشک با همکاری پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب (س) مسجد سیدالشهدا (ع) خبر داد و اظهار کرد: همچنین عهدنامه‌ای بین ما و امام زمان (عج) در ۱۰ بند قرائت شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک افزود: این اقدامات با توجه به اهمیت مسئله مهدویت و به منظور گره‌زدن قلب‌های انسان‌ها با حضرت مهدی (عج) صورت گرفتند.

 

وی اذعان کرد: امام زمان (عج) زنده، حاضر و در بین ما زندگی می‌کند که ما هم در زمان غیبت، وظایفی را در قبال حضرت قائم (عج) داریم و باید بتوانیم بخشی از آنها را انجام دهیم.

 

حجت‌الاسلام فاطمی با بیان اینکه نماز استغاثه به امام زمان (عج)، کمک‌خواهی از ایشان در تمامی امورات زندگی است تصریح کرد: آشنا کردن مردم با امام زمان (عج) وظیفه‌ای همگانی است چرا که می‌توانیم با این اقدام، گام مهمی را نسبت به تعجیل در ظهور برداریم.

 

کد خبر 1105909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha