حذف فاصله اجتماعی در مسجدالحرام برای اولین بار از زمان آغاز کرونا

مسجد الحرام در شهر مکه عربستان سعودی روز یکشنبه (۱۷ اکتبر) با ظرفیت کامل در اختیار نمازگزاران قرار داده شد و نمازگزاران برای اولین بار از زمان شروع همه گیری کرونا شانه به شانه دعا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «straitstimes»،مسجد الحرام در شهر مکه عربستان سعودی روز یکشنبه (17 اکتبر) با ظرفیت کامل در اختیار نمازگزاران قرار داده شد و نمازگزاران برای اولین بار از زمان شروع همه گیری کرونا شانه به شانه دعا کردند.

 

بر اساس این طرح کارگران خطوط طبقه ای را که مردم را به فاصله اجتماعی در مسجد جامع و اطراف آن هدایت می کند و در اطراف کعبه ساخته شده است ، برداشته اند.

 

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی  گزارش داد که این اقدام در راستای تصمیم برای تسهیل اجازه به زائران و بازدیدکنندگان از مسجد الحرام برای حضور حداکثری در این مکان است.

 

تصاویر جدید نشان می دهد که مردم برای اولین بار از زمان شیوع بیماری کرونا  در سال گذشته در کنار یکدیگر نماز می خوانند و صفوف مستقیم نمازگزاران را تشکیل می دهند .

 

در حالی که فاصله گذاری اجتماعی برداشته شده است مقامات گفته اند که بازدیدکنندگان باید به طور کامل در برابر کرونا واکسینه شوند و باید از ماسک در محوطه مسجد استفاده کنند.

 

عربستان سعودی در ماه  آگوست اعلام کرد که پذیرش خارجی های واکسینه شده ای را که مایل به سفر عمره هستند ، آغاز می کند.

کد خبر 1105927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha