برگزاری همایش دوچرخه سواری به مناسبت هفته وحدت

شعبانی از برگزاری مسابقه دوچرخه سواری به مناسبت هفته وحدت و تربیت بدنی خبر داد.

« ابراهیم شعبانی» ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت و تربیت بدنی به برنامه های فرهنگی و ورزشی کانون فرهنگی هنری بقیه الله(عج) مسجد زاغرم تفرش اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ دینی و اسلامی در بین نسل جوان و نوجوان است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله، مسجد زاغرم تفرش با اشاره به اینکه در این هفته برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است، افزود: برگزاری همایش دوچرخه سواری به مناسبت هفته وحدت و تربیت بدنی از جمله این برنامه ها است.

 

وی با اشاره به اینکه علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند جهت ثبت نام مشخصات خود را به شماره واتساپ 09184349302 ارسال کنند، افزود: این همایش ویژه عموم برادران است و ارائه رضایت نامه در روز همایش الزامی است.

 

شعبانی با اشاره به اینکه این همایش در روز پنج شنبه 29 مهر ماه از ساعت ۱۰:۳۰  آغاز می شود، ادامه داد: شرکت کنندگان از تکیه زاغرم حرکت کرده و تا یادمان شهدای گمنام این شهرستان را رکاب می زنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله (عج) مسجد زاغرم تفرش ادامه داد: این همایش با همکاری هیئت دوچرخه سواری و کانون برگزار خواهد شد.

کد خبر 1105938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha