راه‌اندازی کاروان شادی مسجدی‌ها در شب و روز میلاد پیامبر اکرم(ص)

حجت‌الاسلام طوبایی گفت: کاروان شادی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در شب و روز میلاد پیامبر اسلام و امام صادق(ع) در سطح خیابان‌های ۱۷ شهریور و شهید حدادعادل راه ‌اندازی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «جواد طوبایی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) با سخنرانی حجت الاسلام محمدحسن آل ابراهیم، استاد حوزه علمیه، شنبه، اول آبان ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) (واقع در تهران، خیابان 17 شهریور، خیابان شهید حدادعادل) برگزار می شود، اظهار کرد: در روز میلاد نیز جشن بزرگی از ساعت 11 صبح تا 13 در این مسجد و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) افزود: همه ساله اهالی این مسجد به مناسبت هفته وحدت، بسته های ارزاق و پوشاک میان تعدادی از خانواده های نیازمند اهل سنت توزیع می شود که امسال این کار با خدمت رسانی به سی نیازمند اهل سنت صورت می گیرد.

 

وی اضافه کرد: پایگاه بسیج مسجد حضرت ابوالفضل (ع) از چهارشنبه، 28 مهرماه تا یکشنبه، دوم آبان ماه، ایستگاه صلواتی در خیابان شهید حداد عادل و در محدوده این مسجد برپا می کنند.

 

طوبایی اضافه کرد: کاروان شادی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نیز در شب و روز میلاد پیامبر اسلام و امام صادق(ع) در سطح خیابان های 17 شهریور و شهید حدادعادل راه اندازی می شود.

کد خبر 1106024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha