اعضای کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه به اردوی یک روزه رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه گفت: حدود ۱۰۰ نفر از اعضای این کانون به اردوی یک روزه برای زیارت امامزادگان به شهرستان مشگین شهر رفتند.

«داور فرجی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: حدود 100 نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه روستای پیراقوم به اردوی یک روزه برای زیارت امامزادگان به شهرستان مشگین شهر رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه تصریح کرد: امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) در شهر لاهرود، امامزاده سید سلیمان (ع) در شهر فخر آباد و امامزادگان سید احمد و سید محمد در شهر آلنی از جمله مکان های بودند که در این اردو مورد بازدید اعضای کانون قرار گرفت.

 

وی اذعان داشت: با فروکش شدن شیوع بیماری کرونا این اردوی یک روزه البته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار و مورد استقبال اعضای کانون در روستا قرار گرفت.

 

فرجی اضافه کرد: برپایی جلسات ترتیل قرآن کریم در جوار امامزادگان و سخنرانی در خصوص سبک زندگی ائمه معصومین (ع) از جمله برنامه های فرهنگی این اردو بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه ادامه داد: چنین برنامه های فرهنگی می توانند نوجوانان و جوانان را با زندگی ائمه اطهار (ع) بیش از پیش آشناتر کند و به عنوان یک الگوی تربیتی شناخته شود.

 

فرجی افزود: استحکام اعتقادات دینی و قرآنی نوجوانان و جوانان عضو کانون از جمله اهداف برپایی این اردو است.

 

کد خبر 1106097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha