برگزاری ۱۴ دوره آموزشی عمومی اول در جمعیت هلال احمر زرین دشت

رهنما گفت: ۱۴ دوره آموزشی عمومی در ۶ ماهه اول در جمعیت هلال احمر شهرستان زرین دشت برگزار شد که یکصد نفر در آنها شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرحیم رهنما»، امروز (دوشنبه 26 مهر) با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی عمومی در جمعیت هلال احمر شهرستان زرین دشت به خبرنگاران گفت: ۱۴ دوره آموزشی عمومی در 6 ماهه اول در جمعیت هلال احمر شهرستان زرین دشت برگزار شد که یکصد نفر در آنها شرکت کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر زرین دشت افزود: با وجود شیوع بیماری کرونا و محدودیت در برگزاری دوره های حضوری، ۱۴ دوره آموزشی در این شهرستان برگزار شد.

وی اضافه کرد: دوره های برگزار شده شامل امداد و کمک های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات و پایه داوطلبی بوده و به یکصد نفر از قبول شدگان گواهی پایان دوره نیز اعطا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر زرین دشت اعلام کرد: ۱۲ برنامه آگاه سازی و اطلاع رسانی آموزش همگانی، برگزاری ۲ دوره ویژه طلاب با شرکت ۱۸ نفر، برگزاری ۲ دوره آموزش ویژه عشایر، هفت دوره در خانه های هلال، اطلاع رسانی و آموزش های مربوط به پیشگیری از کرونا در فضای مجازی ویژه عموم و تهیه پنج مورد اینفوگرافیک و پوستر و توزیع بین ۲۰۰ نفر از فعالیت های دیگر این شعبه بوده است.

 

کد خبر 1106149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha