افتتاحیه پروژه آبرسانی به ۶۳ روستای محروم استان کرمان با حضور فرمانده کل سپاه+تصاویر

افتتاحیه پروژه آبرسانی به ۶۳ روستای محروم استان کرمان با حضور فرمانده کل سپاه در روستای بدرآباد نرماشیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نرماشیر؛ سردار حسین معروفی، عصر دوشنبه(26 مهر) در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به 63 روستای محروم استان که در روستای بدرآباد و با یادبود شهید علی ابراهیمی برگزار شد؛ گفت: کرمان جزو ۴ استان درگیر تنش آبی است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: آبرسانی و پایداری آب و آب شرب برای مردم استان جزو اولویت ها است و برای همین نزدیک ۱۰ ماه پیش «قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان، سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی» را فعال کردیم.

 

 

وی با اشاره به آبرسانی به ۳۶ روستا در سال گذشته، اظهار کرد: در سال جاری تا هفته قبل ۳۵ روستا و امروز به مناسبت هفته وحدت ۶۳ روستا در هشت شهرستان با مرکزیت نرماشیر افتتاح می شود که نزدیک ۴۰ هزار نفر را از آب شرب پایدار بهره مند می کند.

 

 

سردار معروفی با بیان اینکه این پروژه ها عمدتاً با همکاری حاج اکبر ابراهیمی از واقفین است که لوله و اتصالات کارگری را در اختیار ما قرار می دهد؛ افزود: این اقدامات پیمانکاری نیست بلکه حرکت جهادی است که با کمک گروه های جهادی و مردمی و آبفا شهرستان در کمتر از سه ماه توانستیم آبرسانی کنیم.

 

 

وی ادامه داد: در نرماشیر ۴ چاه نیاز به بازیابی داشت که با کمک ارزشمند ستاد اجرایی فرمان امام انجام و ۲۴ روستا با جمعیت ۲۵ هزار نفر صاحب آب شرب پایدار شد.

 

 

سردار معروفی با تأکید بر اینکه این حرکت ادامه دارد و در هفته بسیج نیز برای ۶۳ روستا افتتاح می شود که تا هفته آینده ۴۷ روستا آماده است؛ گفت: در سالگرد شهید سلیمانی نیز آبرسانی به ۶۳ روستا انجام می شود.

 

 

وی علت انتخاب همه پروژه ها به تعداد ۶۳ را به جهت عمر بابرکت ۶۳ ساله شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: پیش بینی ما این است با حرکت جهادی و واقفین و خیرین و بنیادها و رویکرد جدید دولت انقلابی در پایان سال ۱۴۰۱ می توانیم مشکل اساسی و عمده روستاها در تأمین آب شرب پایدار را با همین همت و مشارکت مردم برطرف کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1106158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha