ایران اسلامی  قدرتی تهدید کننده که می‌تواند آمریکا را به چالش بکشاند

امام جمعه یاسوج گفت: اگر امروز بخواهند از یک قدرت تهدید کننده که می‌تواند آمریکا را به چالش بکشاند، نام ببرند، آن ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، یادواره سرداران و ۵۱ شهید بخش لوداب و روستای چین عصر امروز (۲۶ مهر ماه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان بویراحمد، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان برگزار شد.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این آئین با اشاره به احادیث، گفت: مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت بوده و شهدا به زندگی ما عزت بخشیدند؛ پدر شهید می‌داند که انقلاب اسلامی چه عزتی به ما داده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روز 13 آبان، اظهار کرد: این روز، روز استکبارستیزی و آمریکا ستیزی و زمانی بوده که کشور ما در زمان نظام پهلوی در اختیار آمریکایی‌ها بود، جزء ذلت و خواری چه دستاوردی برای ملت ایران داشت. دستاور حکومت پهلوی از غرب، ذلت و خواری بود.

 

وی با اشاره به حق توحش در دوران پهلوی که برای آمریکایی‌ها در نظر گرفته شده بود، افزود: آمریکایی‌های که در ایران زندگی می‌کردند، حق توحش می‌گرفتند، ما پول می‌دادیم به آمریکایی‌ها که ارباب ما باشند و ما نوکری آنها را بکنیم.

 

آیت الله حسینی با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا، ملت شکوه و عزت پیدا کردند، افزود: امروز ملت ایران در سایه ولایت وفقیه و خون شهدا، آمریکایی که ابرقدرت بود، شاخ آمریکا شکسته شده و بر زمین افتاد و لگدمال شد.

 

امام جمعه یاسوج یادآور شد: حضرت امام خمینی (ره) روزی می‌فرمود «آمریکا زیر پای ما می افتد»، الان آن روز فرا رسیده و ابرقدرتی آمریکا به پایان رسید.

 

وی عنوان کرد: وقتی پهباد پیشرفته آمریکا سرگون شد و وقتی موشک‌های ایران به غرش در آمد و بدون اینکه بتواند عکس العمل نشان دهد و یکی یکی در پایگاه استراتژیک عین الاسد بر سر آنها کوبیده شد، دنیا فهمید که دست برتر در این جنگ متعلق به ملت ایران است.

 

آیت الله حسینی گفت: آمریکا نمی‌خواست که ایران نفس بکشد، وقتی صدام را تحریک کرد، هدفش این بود که ایران تجزیه شود و حکومت اسلامی ساقط شود، اما برعکس شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر کس که می‌خواهد عزت را به دست بیاورد، باید سختی ببیند و باید شهید بدهد، فرزندان و جوانان برومند این سرزمین برای سربلندی ایران ایثارگری‌ها و جانفشانی ها کردند.

 

وی تاکید کرد: اگر امروز بخواهند از یک قدرت تهدید کننده که می‌تواند آمریکا را به چالش بکشاند، نام ببرند، آن ایران اسلامی است.

 

آیت الله حسینی در ادامه خطاب به مسئولان و مردم، گفت: شهدا به وظایفشان عمل کردند و اکنون وظیفه مسئولان و مردم است که به وظایف خودشان عمل کنند.

 

گفتنی است، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، جانشین سپاه فتح، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح، مسئول قرارگاه جهاد سازندگی پیشرفت و آبادانی، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بویراحمد، جانشین قرارگاه  سازندگی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی دیگر از مسئولان استانی، شهرستانی و محلی در این یادواره شهدا حضور داشتند.

کد خبر 1106247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha