فرهنگ مطالبه گری بین جوانان و نوجوانان نهادینه شود/ قدردان نخبگان باشیم

حججی با اشاره به ضرورت آموزش مفاهیم اجتماعی گفت: فرهنگ مطالبه گری بین جوانان و نوجوانان نهادینه شود و این قشر برای پیشرفت جامعه خود به این موضوع بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، مجید حججی در همایش کتاب و تجلیل از برگزیدگان جام باشگاه های کتابخوانی تیران به موضوع مهم مطالبه گری اشاره کرد و اظهارداشت: فرهنگ مطالبه گری و گفتمان آن باید بیش از گذشته نهادینه شود.

 

فرماندار تیران و کرون افزود: مطالبه گری از دغدغه های و نیازهای شهرستان ضرورت دارد و این موضوع در بین گروه هایمختلف سنی از جمله جوانان ونوجوانان نهادینه و زمینه ساز فعالیت های بیشتر شود.

 

وی اشاره به ضرورت آموزش مفاهیم اجتماعی گفت: فرهنگ مطالبه گری بین جوانان و نوجوانان نهادینه شود و این قشر برای پیشرفت جامعه خود به این موضوع بپردازند تا نیازها بدون رسیدگی و پاسخ باقی نماند.

 

حججی با بیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی این شهرستان نبود زیرساخت درحوزه گردشگری بود،‌تصریح کرد: در چهار سال گذشته امکان اسکان گردشگر در این منطقه فراهم نبود اما با راه اندازی 12 اقامتگاه بوم گردی این مهم در این شهرستان فراهم شده است.

 

وی سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را یکی از اقدامات مهم برای درآمدزایی و رشد اقتصادی اعلام کرد و گفت: این صنعت آلایندگی و کمبود آب و مشکلاتی از این قبیل را نداشت و برای محیط زیست ضرر ندارد.

 

*قدردان نخبگان باشیم

 

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه همواره در آیین تجلیل از برگزیدگان حاضر می شوم، اذعان داشت: یکی از دغدغه های اصلی کمک به رشد استعدادها و توانمندی ها و قدردانی از نخبگان است.

 

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانانی که در حوزه کتابخوانی و فعالیت مطالعاتی فعال هستند زمینه ساز پیشرفت مجموعه خود خواهند بود و در آینده نتایج اثرگذار گرایش به مطالعه را خواهیم دید.

 

حججی با بیان اینکه کانون های مساجد یکی از بسترهای موفق در شناسایی و رشد استعدادهای فرهنگی و هنری هستند، یادآورشد: حضور جوانان و نوجوانان در این مراکز ارزشمند و زمینه ساز پیشرفت است.

 

همایش کتاب و تجلیل از برگزیدگان جام باشگاه های کتابخوانی تیران به همت کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع)، کانون فرهنگی نسل جوان فردا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون برگزار شد.

کد خبر 1106248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha