دشمنان با هیچ حربه و نیرنگی نمی توانند به خواسته های شوم خود برسند

حجت الاسلام محمدی، گفت: تا وحدت و یکپارچگی بین آحاد مختلف مردم وجود داشته باشد، دشمنان با هیچ حربه و نیرنگی نمی توانند به خواسته های شوم خود برسند.

حجت الاسلام رهبر محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:هفته وحدت، یادگار حضرت امام خمینی(ره) و پیام آن یگانگی و بهم پیوستن دنیای اسلام و برادری همه مسلمانان است و بر همین اساس با توجه به درپیش رو بودن هفته وحدت بجاست که این میراث گران‌سنگ امام راحل را پاس بداریم و با تمام توان، در مسیر تحقق اتحاد اسلامی بکوشیم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی روانسر افزود: پیامبر اعظم(ص) سرچشمه حقیقت است که برای جلوگیری از اختلاف باید بیشتر به ایشان نزدیک شویم و از آن فاصله نگیریم .

 

وی با اشاره به اینکه  امروز  در عصر ارتباطات و تکنولوژی قرار داریم و این درحالی است که فرهنگ‌ها و برنامه‌های ضد دینی و اسلامی به راحتی تبلیغ و ترویج می‌شود خاطر نشان کرد: وظیفه ما مسلمان احیا فرهنگ قرآنی و نبوی و پاسداری از ارزش‌ها و دستاورد‌های اسلامی است و نباید اجازه دهیم دشمنان به راحتی کارهای ضد فرهنگی خود را در جامعه گسترش دهند.

 

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد:باید با تلاش بیشتر در تبیین نقش وحدت، نقشه‌های شوم دشمنان اسلام ناب محمدی را خنثی کنیم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی روانسر بابیان اینکه دلسوزی و دوستی مسلمانان به یکدیگر سبب وحدت و همدلی می‌شود اظهار کرد: هفته وحدت از بهترین فرصت ها برای این امر است تا به برکت ایام ولادت پیامبری که تعبیر قرآن از وجود مقدس ایشان «رحمه للعالمین» است با دست گذاشتن روی اشتراکات و پررنگ کردن آنها و توجه به توصیه های قرآنی و روایی درباره همدلی و همراهی، هم نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده و هم زمینه را برای عملی شدن آرمان هایی چون ساخت تمدن نوین اسلامی را فراهم کنیم.

.

کد خبر 1106374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha